کد خبر : 1850327 | 05 آبان 1401 ساعت 14:53 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

هدف یک چیز است: قهرمانی یا نایب قهرمانی

گفت‌وگو با مردی که می‌خواهد لرستان را لیگ‌برتری کند!

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با امیدواری به ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول نگاه می‌‌کند.

گفت‌وگو با مردی که می‌خواهد لرستان را لیگ‌برتری کند!

به گزارش ورزش سه، فراز کمالوند یکی از باتجربه‌ترین مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران است؛ او اگرچه سن و سال چندان بالایی ندارد اما از کمی بعد از نوجوانی، به کار مربیگری مشغول بوده و سال‌هاست که کنار زمین فوتبال مشغول تجربه‌اندوزی و هدایت بازیکنان است.

کمالوند بعد از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران، حالا به عنوان سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، فصلی تازه را در این باشگاه آغاز کرده است؛ جایی که مالک باشگاه با اعتماد صد درصدی، همه امور را به وی واگذار کرده و این مسئله‌ای کم سابقه در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

خیبری‌ها این هفته در رقابت‌های لیگ دسته اول با نتیجه پر گل ۳-۱ شمس آذر قزوین را شکست دادند. این یک بازی تهاجمی و زیبا از سوی سفید و سبزپوشان میزبان بود که با کسب این سه امتیاز، آنها را رسما به جمع مدعیان صعود اضافه کرد؛ آن هم در حالی که خیبر بعد از دو سه فصل حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک، کمتر توانسته تا پایان کار، با دیگر مدعیان به خط پایان نزدیک بشود و اتفاقی که امسال رخ خواهد داد، متفاوت با سایر سال‌هاست.

کمالوند که امسال چندان در گفت‌وگو و مصاحبه‌ها حاضر نشده، بعد از رضایت حاصل از پیروزی پرگل تیمش، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه"، از شرایط ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید: به هر حال بعد از مدت‌ها کار و تلاش سخت در باشگاه، تیم به مرزی که انتظار داشتیم نزدیک شده ولی نه برای ما و نه برای بچه‌ها، پیروزی مقابل شمس آذر چیزی نیست که خیلی ما را درگیر خودش کند و همه می‌دانیم که این یک دوی ماراتن است؛ طولانی و خسته‌کننده و باید تا زمانی که از خط پایان عبور نکرده باشید، از هیچ چیزی خوشحال نشوید.

کمالوند در ادامه می‌گوید: این چیزها را البته علاقمندان به فوتبال می‌دانند ولی بد نیست دوباره تکرارش کنیم؛ وقتی شما در لیگ دسته اول هستید، مقام سومی هیچ ارزشی ندارد، حتی اگر با تفاضل گل مشابه با تیم دوم یا اول رقم بخورد. به مقام سوم این لیگ هیچ چیز نمی‌دهند و تازه درد ناکامی بیشتر هم خواهد شد؛ بنابراین هدف، بودن در یکی از دو پله اول و دوم است و همین است که لیگ دسته اول را در همه جای دنیا، تبدیل به یک رقابت خیلی سخت می‌کند. خیبر در سال‌های گذشته تیم‌های خوبی داشته اما همین یاس و ناامیدی ایجادشده از جا ماندن از کورس قهرمانی، باعث شده این تیم‌ها در پتانسیل خودشان پیش نروند اما امسال به نظرم ذهنیت تیم تغییر کرده و ما می‌دانیم که به امید خدا و با حمایت مالک باشگاه و تلاش تیم و همچنین انرژی‌ای که از مردم خرم‌آباد و همه لرهای ایران می‌گیریم، موفق خواهیم شد. کاری که ما اینجا انجام داده‌ایم، ساختن یک تیم کم‌ حاشیه و کم‌ سر و صدا و یک‌دست است و من بابت این موضوع از دستیارانم و همینطور بازیکنان و عوامل اجرایی باشگاه بسیار تشکر می‌کنم و مطمئنم همه تا روز آخر در خرم‌آباد به صعود اميدوار خواهند بود و البته ماییم که باید بدون توجه به هر مسئله حاشیه‌ای، این امید را زنده نگه داریم و انشالله به نتیجه برسیم.

از کمالوند درباره پرونده انضباطی خیبر و موضوع دیدار آنها با خلیج فارس و انجام نشدن مسابقه سوال می‌کنیم که سرمربی خیبر می‌گوید: من در این زمینه تابع نظر کمیته انضباطی خواهم بود و امیدوارم که حق به حقدار برسد و در کل نگرانی خاصی از این مسئله نداریم اما خیبر تیمی است که همیشه آماده رقابت در میدان و موفقیت در زمین چمن بوده و هیچ عدم تمکینی از طرف ما اتفاق نیفتاده و ما دوست داریم مرد و مردانه با همه حریفان‌مان در زمین مقابله کنیم. مسائلی هم که پیش می‌آید، بر عهده کمیته انضباطی است و تشخیص درست یا غلط بودن این مسائل با آنهاست.

دیدگاه‌ها