کد خبر : 1850404 | 05 آبان 1401 ساعت 21:41 | 18K بازدید | 21 دیدگاه

پایان هیاهو؛ رونالدو در ترکیب اصلی یونایتد مقابل شریف

پس از اخراج رونالدو از تمرینات و خط خوردن نام این ستاره پرتغالی از لیست منچستر، حالا در ترکیب اصلی تیم آقای تن هاخ حضور دارد.

پایان هیاهو؛ رونالدو در ترکیب اصلی یونایتد مقابل شریف

به گزارش ورزش سه، هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا امشب آغاز شده که در گروه E این رقابت ها، منچستر یونایتد از باشگاه  شریف تیراسپول میزبانی می کند.
با وجود سه بازی دشوار اخیر منچستر یونایتد، آنها تاتنهام را شکست دادند و در مقابل نیوکاسل و چلسی به تساوی رضایت دادند و شاگردان آقای اریک تن هاخ از نظر روحی، وضعیت خوبی را سپری می کنند.
در جدول لیگ اروپا نیز با 3 امتیاز کمتر از رئال سوسیدادِ صدرنشین، در رده دوم قرار دارند و انگیزه آنها چیزی جز برد در ورزشگاه الدترافورد نمی باشد.
در صورت کسب پیروزی، جنگ صدر نشینی در هفته بعد بین منچستر و رئال سوسیداد جذاب خواهد شد.
بازی رفت دو تیم در مولداوی با برتری 2 گله منچستر به پایان رسید که رونالدو در آن بازی موفق شد اولین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

حالا پس از کش و قوس های فراوان میان منچستر و کریس رونالدو، این فوق ستاره 37 ساله با اجازه اریک تن هاخ مجددا به لیست تیم اضافه شده و در ترکیب یازده نفره امشب نیز جای گرفته است.

1757162


باشگاه شریف نیز با وجود صدرنشینی در سوپر لیگ مولداوی، در رده سوم گروه E لیگ اروپا قرار دارد و برای راهیابی به لیگ کنفرانس اروپا تمام تلاش خود را به کار گرفته و امیدوار است یک بازی آبرومندانه مقابل شیاطین سرخ به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها