کد خبر : 1850432 | 06 آبان 1401 ساعت 06:15 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران:

مس در پی حفظ صدر در مربع قهرمانی

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری هفت دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.

مس در پی حفظ صدر در مربع قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران بعد از ظهر امروز برگزار می شود. هر هفت بازی این هفته، از ساعت 17 آغاز خواهد شد و مس سونگون به دنبال تداوم صدرنشینی خود است. در این بین سه تیم مدعی دیگر نیز امیدوار هستند تا از لغزش احتمالی شاگردان تقی‌پور نهایت استفاده را برده و رتبه اول را از آنها بربایند.

مس که با 27 امتیاز از 10 بازی در صدر جدول حضور دارد، امروز در سالن پورشریفی میزبان آنا صنعت پاسارگاد قم است. این تیم در بازی امروز دو ستاره خود به نام های محمدرضا سنگ‌سفیدی (محرومیت) و علیرضا صمیمی (مصدومیت) را در اختیار ندارد اما با توجه به بازی حساس هفته آینده مقابل گیتی پسند در اصفهان، به چیزی جز برد در خانه نمی اندیشد.

سن ایچ ساوه از شکست هفته گذشته کراپ الوند نهایت استفاده را برده و با کسب هر سه امتیاز بازی هفته دهم خود، 24 امتیازی شده و به رده دوم صعود کرد. این تیم امروز میهمان زندی بتن کلاردشت است. رکن آذین قعر جدولی که تنها یک امتیاز از 10 بازی اخیر کسب کرده، در دیگر دیدار حساس امروز میزبان گیتی پسند است که با 23 امتیاز سوم است.

کراپ برای جبران شکست هفته گذشته خود مقابل مس امیدوار است تا مقاومت البرز قعرنشین را که با 7 امتیاز از آخر دوم است شکست دهد. این تیم با 22 امتیاز، آخرین تیم، یک سوم بالایی جدول به شمار می رود. در این بخش، تیم هایی حضور دارند که از نظر امتیازی، تقریبا فاصله زیادی با تیم های پایین‌تر (میانه جدولی‌ها) دارند. گهرزمین سیرجان و صنایع پشتیبان به عنوان نزدیکترین تیم‌ها به کورس قهرمانی، در تلاش خواهند بود تا در این هفته بازی های خود را پیروز شوند؛ آنها به ترتیب با قند کاترین و فرش آرا بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها