کد خبر : 1850442 | 06 آبان 1401 ساعت 09:09 | 57.5K بازدید | 17 دیدگاه

آتش‌بس میان تن هاخ و رونالدو

تعریف و تمجید تن هاخ از ستاره کهنه کارِ پرتغالی‌اش

پس از پایان بازی منچستر یونایتد و شریف تیراسپول، از سرمربی شیاطین در رابطه با عملکرد ستاره پرتغالی سوال پرسیده شد که در جواب تمام قد از او دفاع کرد.

تعریف و تمجید تن هاخ از ستاره کهنه کارِ پرتغالی‌اش

به گزارش ورزش سه، هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا انجام شد که در پایان این بازی ها، تیم های رئال سوسیداد و منچستر یونایتد به دور حذفی صعود کردند.
شاگردان اریک تن هاخ در حضور 90 دقیقه ای و کامل کریستیانو رونالدو توانستند به راحتی از سد شریف عبور کنند و ظاهرا این بازی، آتش‌بسی بر وضعیت پرتلاطم یونایتد و رونالدو بوده است.

رونالدو که در این بازی نیز اشتیاق بسیار بالای خود برای گلزنی را به همگان نشان می داد، بارها تلاش کرد اما مدام به درِ بسته می‌خورد.
قبل از به ثمر رسیدن گل دوم یونایتدی ها، رونالدو مدافع روبروی خود را از پیش رو برداشت و صاحب موقعیتی ایده‌آل برای گلزنی شد و اما در کمال ناباوری، ضربه اش خارج از چارچوب بود. او تنها دقایقی بعد موفق به گلزنی شد اما صحنه به تشخیص کمک داور آفساید اعلام شد.
این روزها که کریس به شدت احساساتی می شود پس از این بدشانسی، از شدت عصبانیت توپ را به سمت هواداران در اولدترافورد شوت کرد و منتظر ادامه بازی ماند.

در نهایت، این صبوریِ او جواب داد و در دقیقه 81 با یک ضربه سر دروازه را تهدید و سپس ریباند همان ضربه را با شوتی محکم وارد دروازه کرد و خوشحالی جدیدش را که پس از گلزنی به اورتون رونمایی کرده بود، دوباره به نمایش گذاشت.

در کنفرانس بعد از بازی، از تن هاخ درباره عملکرد رونالدو پرسیدند که او در جواب گفت:"رونالدو فوق‌العاده بود. او موقعیت های زیادی خلق کرد و بقیه هم‌تیمی‌هایش نیز همین کار را برای او انجام دادند. کریس به این گل نیاز داشت تا اتفاقات اخیر را فراموش کند و من اطمینان دارم که در ادامه گل های بیشتری هم به ثمر می رساند. "

سپس درباره زوج راشفورد و رونالدو توضیح داد:"من در این بازی قصد داشتم رونالدو و راشفورد نزدیک به هم بازی کنند و به همین دلیل، کاملا با برنامه‌ریزیِ قبلی اقدام به تعویض کردم. تیم ما اعتماد به نفس لازم را دارد و ما تا لحظه آخر برای هدف‌هایمان در زمین می جنگیم. "

1757242

عملکرد خوب رونالدو در این دیدار باعث شد تا هفت شوت به سمت دروازه شریف شلیک کند که سه تای آنها در چارچوب جای داشت.
همچنین آمار دقت پاس 95 درصدی را از خود ثبت کرد و پس از سوت پایان بازی، با لبخند و حالتی خشنود زمین بازی را ترک کرد.

دیدگاه‌ها