کد خبر : 1850444 | 06 آبان 1401 ساعت 09:24 | 155K بازدید | 43 دیدگاه

جای او در لیگ قهرمانان خالی است:

عادت تلخ رونالدو: گلزنی اما یک شب دیرتر! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بعد از چند روز جنجالی موفق به گلزنی برابر شریف تیراسپول شد.

عادت تلخ رونالدو: گلزنی اما یک شب دیرتر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته و در رقابت های لیگ اروپا در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای تیم شریف تیراسپول بود و توانست با نتیجه 0-3 به برتری دست یابد. کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی و 37 ساله این تیم بعد از سپری کردن روزهایی جنجالی و دور بودن از ترکیب اصلی تیمش، در این دیدار از ابتدا به میدان رفت‌ و از همان دقیقه اول تلاش زیادی کرد تا دروازه حریف را باز کند.

چند روز قبل و در دیدار مقابل تاتنهام بود که کریستیانو رونالدو در طول 90 دقیقه فرصتی برای قرار گرفتن در زمین پیدا نکرده و در نهایت به نشانه اعتراض به این تصمیم اریک تن هاخ، زودتر از سوت پایان راهی رختکن شد. سرمربی هلندی نیز نام کریستیانو رونالدو را از لیست تیمش برای دیدار با چلسی خط زد‌ و حتی اخباری در مورد احتمال اخراج این بازیکن و جدایی او از یونایتد در ماه ژانویه شنیده شد.

اما در نهایت، چند روز قبل جلسات بین کریستیانو رونالدو و اریک تن هاخ جواب داد و این ستاره پرتغالی فرصت بازگشت به لیست تیمش را پیدا کرد. سرمربی یونایتد نیز شب گذشته و طبق وعده قبلی نام این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار داد و بالاخره رونالدو در اواخر مسابقه و روی ریباند موقعیت خودش، توانست دروازه شریف را باز کند.

اما بر کسی پوشیده نیست که گلزنی در لیگ اروپا چندان کریستیانو رونالدو را خوشحال نمی کند. در روزهای درخشش لیونل مسی در لیگ قهرمانان، رقیب همیشگی رونالدو به رکورد 129 گل رسیده و فاصله زیادی تا رکورد 140 گل ستاره یونایتد ندارد. غیبت رونالدو در لیگ قهرمانان در این فصل بدترین اتفاق ممکن برای او بود و حالا شاید تنها یک جام جهانی فوق‌العاده بتواند این روزهای تلخ را برای کریستیانو رونالدو تبدیل به دورانی ماندگار و تاریخی کند.

1757243
1757244
1757245
1757246
1757248

دیدگاه‌ها