کد خبر : 1850451 | 06 آبان 1401 ساعت 10:28 | 17.9K بازدید | 9 دیدگاه

منچستریونایتد به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود

مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، شرایط این تیم در هفته های اخیر را مساعد توصیف کرده است.

منچستریونایتد به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک سال دشوار، مارکوس رشفورد در فصل جدید و زیر نظر اریک تن هاخ به روزهای اوج بازگشته و این مهاجم جوان شب گذشته و در جریان برتری 0-3 یونایتد مقابل شریف، موفق به زدن گل دوم تیمش شد. رشفورد اذعان داشت آنها در تلاش برای انطباق با شرایط جدید بوده و می توانستند در این دیدار گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند.

1757261

رشفورد گفت: کار زیادی برای تطبیق یافتن با شرایط جدید و تغییر اوضاع انجام دادیم، اما ما در حال رسیدن به شرایط آرمانی هستیم. حالا ما باید در خانه سوسیداد به میدان رفته و و با دو گل اختلاف به برتری برسیم. باید هم دروازه این تیم را باز کرده و هم خوب دفاع کنیم. بازی سختی در انتظار تیم خواهد بود، اما ما منتظر رویارویی با این چالش هستیم.

رسیدن به گل اول قبل از اتمام نیمه نخست کمک بزرگی بوده و به ما این امکان را داد که به دنبال گل‌ها و فضاهای بیشتری باشیم و این اتفاق نیز رخ داد. تلاش کردیم به هدف خود برسیم و همینگونه هم شد. وقتی زود به گل اول نمی رسید ترکیبی بین ناامیدی و آرامش در تیم ایجاد می شود، اما شما باید آرام بوده، موقعیت ایجاد کرده و بتوانید آنها را تبدیل به گل کنید. شریف برای ارائه دفاع منسجم و تکیه بر ضدحملات آماده بود. ما گل اول را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندیم و از این اتفاق راضی هستیم. وقتی 1-0 جلو افتادیم، فضا باز شد و می‌توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم."

دیدگاه‌ها