کد خبر : 1850471 | 06 آبان 1401 ساعت 12:49 | 67.6K بازدید | 16 دیدگاه

رونالدوی جدید: ستاره ای که کنار کریستیانو درس می‌گیرد

برخی الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند.

رونالدوی جدید: ستاره ای که کنار کریستیانو درس می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته و در لیگ اروپا با گلزنی کریستیانو رونالدو تیم شریف تیراسپول را با نتیجه 3-0 شکست داد، اما نکته مهم این دیدار، حضور الخاندرو گارناچو در ترکیب ثابت شیاطین سرخ بود. پل اسکولز، هافبک افسانه ای یونایتد، بعد از این بازی گفت: "هواداران سرگرم شدن را دوست دارند و نمایش گارناچو واقعاً سرگرم کننده و تقریبا مانند کریستیانو رونالدو در آن سن و سال بازی می کند. کاری که او انجام می دهد غیرقابل پیش بینی است. عملکرد گارناچو هیجان انگیز بود و او به دنبال ساختن آینده برای خود است."

1757288

این مهاجم 18 ساله در اولین بازی خود برای منچستریونایتد یک پاس گل داد و شانس گلزنی بسیار خوبی نیز داشت. اوون هارگریوز، بازیکن سابق منچستریونایتد، در مورد گارناچو گفت: "او کیفیت بالایی دارد و در 18 سالگی، موثرترین بازیکن تیم در بین سه مهاجم بود."

تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، قرار دادن الخاندرو گارناچو  در ترکیب را به دلیل حضور موثرش در تمرینات دانسته و گفت: "گارناچو دوست دارد دوندگی کرده، دریبل بزند و موقعیت گلزنی را تبدیل به گل کند."

در سال 2020، گارناچو تصمیم گرفت آکادمی جوانان اتلتیکو را به مقصد منچستریونایتد ترک کند. البته تیم‌هایی چون دورتموند و رئال مادرید نیز به دنبال جذب مهاجم این بازیکن بودند. الخاندرو گارناچو اولین بازی خود را برای منچستریونایتد را در تاریخ 28 آوریل 2022 در بازی مقابل چلسی انجام داد.

چرا گارناچوی اهل مادرید در تیم ملی آرژانتین بازی می کند؟

آلخاندرو گارناچو در اول جولای 2004 در مادرید به دنیا آمد، اما مادر او آرژانتینی است. این ستاره جوان و مادریدی دو ملیتی بوده و می تواند تیم های اسپانیا و آرژانتین را انتخاب کند. او در تیم زیر 17 اسپانیا بازی کرد، اما تصمیم گرفت با لباس آرژانتین به میدان برود.

1757290

دیدگاه‌ها