کد خبر : 1850474 | 06 آبان 1401 ساعت 12:41 | 39.5K بازدید | 4 دیدگاه

احتمالا تمام تیم ها در شب پایانی هم امتیاز شوند

چه سرنوشتی در انتظار عجیب‌ترین گروه لیگ اروپاست

گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.

چه سرنوشتی در انتظار عجیب‌ترین گروه لیگ اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال همواره داستان‌های جالب و غیرقابل پیش‌بینی دارد. یکی از آنها را در گروه F لیگ اروپا بعد از پایان دور پنجم شاهد هستیم. در این گروه، دو تیمی که تفاضل گل منفی دارند در رده‌های اول و دوم حضور دارند و دو تیم با تفاضل گل مثبت، در مکان‌های سوم و چهارم هستند!

لاتزیو با 8 امتیاز و تفاضل گل 9:10 (-1) در صدر قرار دارد و در رده دوم اشتروم گراتس قرار دارد که با 4 گل زده و 8 گل خورده (4-) به همین تعداد، امتیاز کسب کرده است. فاینورد با پنج امتیاز و تفاضل گل (3+) در رده سوم قرار دارد و میدتیلاند با امتیاز مشابه و تفاضل گل (2+) چهارم است.

1757295

برای به وجود آمدن چنین جدولی، نیاز به نتایج بسیار عجیب است که طی پنج دور اخیر در گروه F کم شاهد آن نبودیم. برای مثال لاتزیو در ورزشگاه المپیک رم 4-2 فاینورد را شکست داد اما در دانمارک با نتیجه 5-1 مغلوب میدتیلاند شد. بعد از رقم خوردن نتایج مشابه 2-2 در دیدارهای دور چهارم (میدتیلاند - فاینورد و لاتزیو – اشتروم)، در بازی های دور پنجم، لاتزیو 2-1 میدتیلاند را شکست داد و اشتروم گراتس با یک گل از سد فاینورد گذشت.

فاینورد - لاتزیو و میدتیلاند - استورم در دور پایانی مرحله گروهی هفته آینده به مصاف هم می روند. این دو دیدار، سرنوشت گروه عجیب لیگ اروپا را مشخص می کند اما نه به این راحتی! احتمالات عجیب تری هم در راه است؛ با توجه به نتایج رقم خورده تا اینجای کار، غیرممکن نیست که هر چهار تیم، دور گروهی را با 8 امتیاز به پایان برسانند و کار به مقایسه تفاضل گل و نتایج رو در رو بکشد.

دیدگاه‌ها