کد خبر : 1850485 | 06 آبان 1401 ساعت 13:31 | 47.4K بازدید | 9 دیدگاه

دردسر جدید رونالدو: پای یوونتوس هم گیر است

یوونتوس وعده داده بود در طول دوران شیوع ویروس کرونا، 17 میلیون پوند به کریستیانو رونالدو بپردازد.

دردسر جدید رونالدو: پای یوونتوس هم گیر است

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک سال است که از جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس سپری شده، اما باشگاه ایتالیایی هنوز درگیر اتفاقات حول محور این ستاره پرتغالی است. در مقطعی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، باشگاه یوونتوس مدعی شد که بازیکنان برای کمک به باشگاه، دستمزد خود را کاهش داده و از دریافت بخشی از حقوق خود صرف نظر می کنند. اما به نظر می رسد در آن مقطع این باشگاه با رونالدو توافق کرده رقم 17 میلیون پوند را به او پرداخت خواهد کرد و البته این خبر رسانه ای نشده است.

1563501

همچنین این توافق به صورت واقعی توسط یوونتوس در اظهارنامه مالیاتی ثبت نشده و حالا آنها درگیر پرونده جدیدی هستند. در حال حاضر مدیران بیانکونری به دلیل جعل حساب های مالیاتی تحت بازجویی قرار دارند و  این باشگاه متهم به ایجاد ترازنامه های جعلی برای سال های 2019، 2020 و 2021 شده است. 16 تن از مدیران باشگاه، از جمله آندره‌آ آنیلی و پاول ندود مورد اتهام قرار گرفته و در تحت بازجویی هستند.

نشریه لااستامپا مدعی شد در این رابطه با خود کریستیانو رونالدو و وکلای او تماس گرفته، اما آنها علاقه ای به پاسخگویی نشان ندادند. کریستیانو رونالدو در تابستان سال گذشته و بعد از سه فصل بازی در یوونتوس، از این باشگاه جدا شده و به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داد.

دیدگاه‌ها