کد خبر : 1850498 | 06 آبان 1401 ساعت 15:04 | 29.6K بازدید | 15 دیدگاه

ژاوی سیمونز:

مشکل بارسلونا بی‌توجهی به بدنسازی است

ژاوی سیمونز، ستاره آیندهوون، بعد از بازی دیشب این تیم مقابل آرسنال درباره باشگاه سابق خود، بارسلونا صحبت کرده و از کاتالان‌ها به علت بی‌توجهی به بدن‌سازی انتقاد کرد.

مشکل بارسلونا بی‌توجهی به بدنسازی است

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز، هافبک آیندهوون، دیشب در پیروزی 2-0 تیمش مقابل آرسنال در لیگ اروپا یکی از بهترین بازیکنان میدان بود. این ملی‌پوش هلندی 19ساله در پایان مسابقه به مقایسه باشگاه سابقش بارسلونا و باشگاه فعلی‌اش آیندهوون پرداخت و جنجالی شد.

سیمونز محصول آکادمی لاماسیای باشگاه بارسلونا است و گمان می‌رفت به زودی به یکی از ستاره‌های بزرگ بلوگرانا تبدیل خواهد شد. اما او در حرکتی غافلگیرکننده در سال 2019 با امضای قراردادی یک ساله راهی پاری سن ژرمن شد. اما او در پاریس موفق نبود و بعد از سه سال ناکامی امسال تابستان قراردادش را تمدید نکرد و راهی کشورش هلند شد تا به آیندهوون بپیوندد.

1757340

او در فصل جاری برای این تیم درخشان ظاهر شده و در 19 مسابقه به عنوان یک هافبک 10 گل به ثمر رسانده که آمار خیلی خوبی است.

اما علاوه بر بازی درخشان سیمونز در بازی دیشب مقابل آرسنال صحبتهای او در پایان بازی جنجالی شد. صحبت‌هایی که با انتقاد از باشگاه بارسلونا همراه بود.

1757341

ژاوی سیمونز در مصاحبه با شبکه ESPN گفت:" باور کنید در بارسلونا بدنسازی اصلا جایگاهی ندارد. آنها دائم با توپ کار می‌کنند ولی به کار در سالن بدنسازی بی‌توجهی می‌شود. من وقتی به پاری سن ژرمن رفتم تفاوت را متوجه شدم. پاریسی‌ها خیلی در سالن بدنسازی کار می‌کنند.

لیگ یک لیگی کاملا فیزیکی است و باید هر طور شده از خودتان محافظت کنید. جثه کوچک داشتن مهم نیست، فقط قوی بودن است که اهمیت دارد. من شانزده ساله بودم که به پی‌اس‌جی پیوستم و از همان اول تفاوت قدرت بدنی را متوجه شدم. با تلاش و تمرین زیاد توانستم بدن قوی‌تری پیدا کنم و همین به من کمک کرده فوتبالیست بهتری بشوم".

دیدگاه‌ها