کد خبر : 1850520 | 06 آبان 1401 ساعت 16:36 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

پاتر: هر تیمی بیشتر شانس بیاورد برنده می‌شود

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، که فردا در مقابل تیم سابقش برایتون قرار می‌گیرد در آستانه این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

پاتر: هر تیمی بیشتر شانس بیاورد برنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پاتر، در میانه فصل جاری و چند هفته پیش بود که برایتون را ترک کرد و راهی چلسی شد تا به جای توماس توخل روی نیمکت آبی‌های لندن بنشیند. او حالا فردا باید برای اولین بار به عنوان سرمربی چلسی با تیم سابقش دیدار کند.

این باعث می‌شود دیدار با برایتون برای پاتر بسیار مهم باشد. او بعد از مدتها حضور روی نیمکت برایتون حالا با تیمی دیگر به استادیوم خانگی مرغ‌های دریایی می‌رود تا مقابل هوادارانی قرار بگیرد که مدتها بود او را ستایش می‌کردند. بازی با برایتون از نظر شرایط جدول هم برای چلسی اهمیت زیادی دارد. شاگردان پاتر در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند و فاصله‌شان با تاتنهام، تیم سوم جدول، تنها دو امتیاز است. این در حالی است که چلسی یک بازی کمتر از تاتنهام انجام داده است.

1757374

گراهام پاتر در آستانه این بازی حساس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

ترک برایتون
همه از اینکه در این زمان برایتون را ترک کردم خوشحال نبودند ولی گاهی اوقات از این اتفاق‌ها می‌افتد. من باید تصمیم می‌گرفتم و امکان کار کردن در چلسی چیزی نبود که بشود از آن چشم‌پوشی کرد. ولی بیشتر برایتونی‌هایی که با آنها صحبت کرده‌ام از من حمایت کردند و به خاطر آن همه مدت تلاش و همکاری تشکر می‌کردند.

قرار گرفتن مقابل برایتون به عنوان سرمربی چلسی
برایتون چند هفته‌ای است بدشانس بوده درحالیکه عملکرد خوبی داشته. تا جایی که من دیدم آنها واقعا بدشانس بودند. من می‌دانم این تیم چه کیفیتی دارد.

اینکه من برایتون را می‌شناسم تا حدودی به نفع ما است. روبرتو تنها چند هفته است در این تیم کار می‌کند. درحالیکه من بازیکنان را خیلی خوب می‌شناسم. آنها یک مربی جدید دارند که ایده‌هایی جدید دارد. بازیکنان برایتون واقعا درجه‌یک هستند و کادر فنی‌اش هم همینطور. من از دوران کارم در این باشگاه واقعا لذت بردم و می‌دانم فردا بازی سختی در پیش داریم.

فشار برای برد بیشتر روی چه کسی است؛ پاتر یا دی‌زربی؟
همه می‌خواهیم برنده بشویم. ما برای پیروزی بازی می‌کنیم. تنها تفاوت شانس است. این که کدام تیم شانس بیشتری داشته باشد. ما چند بازی‌ است که خوش‌شانس بودیم و توانستیم ببریم و امتیاز جمع کنیم ولی برایتون شانس زیادی نداشته. هر دو تیم می‌خواهند پیروز شوند و بازی خوبی در پیش است.

نگرانی بابت عملکرد رحیم استرلینگ؟
نه اصلا نگران نیستیم. کیفیت رحیم نیازی به تعریف کردن ندارد. ما به عنوان یک تیم باید بهتر بشویم ولی هیچ بازیکنی کمتر از حد انتظار ظاهر نشده.

پاتر چطور می‌تواند همیشه آرام باشد؟
نه، همیشه آرام نیست و گاهی هم عصبانی می‌شوم. همیشه گفته‌ام که آدم باید خودش باشد و نقش بازی نکند. این هم به خودم کمک می‌کند و هم به تیم. عصبانی شدن که کاری ندارد. مهم این است که در وقت مناسب عصبانی شوید و از دست کسی عصبانی بشوید که حقش است.

دیدگاه‌ها