کد خبر : 1850534 | 06 آبان 1401 ساعت 17:36 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

اولین هتریک فصل در یک نیمه؛

رقابت جذاب کرمانی‌ها در لیگ برتر فوتبال زنان

هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پُر گل مدعی‌ها پشت سر گذاشته شد، افسانه چترنور در ۱۵ دقیقه هتریک کرد.

 رقابت جذاب کرمانی‌ها در لیگ برتر فوتبال زنان

به گزارش ورزش سه، دومین هفته از لیگ برتر فوتبال زنان ظهر امروز با انجام پنج دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین دیدارها تیم‌های مدعی شهرداری سیرجان، خاتون بم حریفان خود را شکست دادند تا با شش امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

شهرداری سیرجان ۵ – ۰ پیکان البرز

نبرد شاگردان مریم جهان نجاتی و سارا قمی در سیرجان با شروع طوفانی تیم میزبان آغاز شد، افسانه چترنور مهاجم گل‌زن تیم ملی در دقایق ۱۶، ۲۲ و ۳۳ سه بار دروازه پیکان را باز کرد تا نیمه اول با بُرد قاطع شهرداری سیرجان به اتمام برسد.
در نیمه دوم نیز شاگردان جهان نجاتی دست بردار نبودند و در شروع این نیمه، هستی فروزنده گل چهارم را وارد دروازه پیکان کرد و در ادامه نیز زهره عرفانی گل پنجم را برای شهرداری سیرجان به ثمر رساند تا با این پیروزی قاطع، نبرد جذاب دو تیم هم استانی شهرداری سیرجان و خاتون بم از ابتدای فصل آغاز شود.

1757389

سپاهان اصفهان ۱ – ۰ پالایش گاز ایلام

شاگردان مریم ایراندوست که در هفته اول رقابت‌ها شکست سختی را مقابل شهرداری سیرجان متحمل شدند، در دومین بازی فصل خود در استادیوم عدالت، مهمان پالایش گاز ایلام بودند که در دقایق پایانی نیمه اول با گل ملیکا محمدی از حریف خود پیش افتادند و درادامه نیز موفق شدند از تک گل به ثمر رسانده خود دفاع کنند تا در نهایت با کسب یک پیروزی اقتصادی اولین بُرد فصل خود را در ایلام جشن بگیرند.

1757392
ملوان بندرانزلی ۰ – ۴ خاتون بم

خاتون که دیدار اول فصل خود را با حکم کمیته انضباطی و به دلیل عدم حضور تیم بادرود تهران، پیروز شده بود، به مصاف ملوانی رفت که در هفته اول رقابت‌ها یک پیروزی خوب خارج از خانه مقابل پیکان کسب کرده بود.
اما در تقابل دو تیم سه امتیازی، مدافع عنوان قهرمانی با چهار گل شاگردان معصومه جهانچی را از پیش رو برداشت تا با کسب یک پیروزی قاطع خارج از خانه و کسب شش امتیاز در مجموع دو بازی، خود را برای کسب نُهمین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر آماده نشان دهند.
گل‌های خاتون را در این دیدار زهرا قنبری، سمانه چهکندی، الهام عبدالرحمانی و نگین زندی به ثمر رساندند.

1757391

بادرود تهران ۰ – ۲ کیان نیشابور

بادرود که تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال زنان ایران است در هفته اول به دلیل مشکلات مدیریتی در دیدار برابر خاتون حاضر نشد و با حکم کمیته انضباطی این مسابقه را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد اما از سوی دیگر کیان نیشابور نیز دیدار هفته نخست خود را به نماینده استان فارس واگذار کرده بود.
کیان نیشابور در دیدار هفته دوم خود در ورزشگاه کارگران تهران مهمان بادرود بود و موفق شد این مسابقه را با دو گل مطهره دانش آموز در دقایق ۳۵ و ۴۹ پیروز شود.


ایساتیس کران فارس ۱-۱ زارع باتری سنندج

نماینده استان فارس که سال گذشته موفق به قهرمانی در لیگ یک شده بود، در اولین مصاف خود در لیگ برتر موفق به شکست  یک بر صفر در مقابل کیان نیشابور شد، اما از سوی دیگر زارع باطری دیدار هفته گذشته خود را نیز با نتیجه مساوی مقابل پالایش گاز ایلام پشت سر گذاشته بود.
در نیمه اول این مسابقه اتفاق خاصی بر روی دروازه‌ها رخ نداد و در نهایت این نیمه بدون گل به اتمام رسید اما در دقیقه ۶۰ فاطمه شبان موفق شد دومین گل فصل خود را برای سنندجی‌ها به ثمر برساند، اما این پایان کار نبود و در ثانیه های پایانی این مسابقه راحیل جعفری تک گل ایساتیس را به ثمر رساند تا این تیم را از یک شکست داخل خانه نجات دهد.

دیدگاه‌ها