کد خبر : 1850535 | 06 آبان 1401 ساعت 17:49 | 24K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: هالند بازی نکند، جولین آلوارز گزینه ما است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گواردیولا: هالند بازی نکند، جولین آلوارز گزینه ما است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا به لستر می‌رود تا در ورزشگاه کینگ‌پاور دوازدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را مقابل روباه‌ها انجام دهد.

شاگردان پپ گواردیولا که با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند امیدوارند با پیروزی در این بازی شانس خود را برای صدرنشینی افزایش دهند. سیتی در صورت پیروزی امیدوار به لغزش آرسنال خواهد ماند تا شاید بتواند به صدر جدول برسد. یکی از نگرانی‌های هواداران منچسترسیتی خبرهایی است که دیروز درباره مصدومیت احتمالی ارلینگ هالند منتشر شد.

1757395

پپ گواردیولا در این کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

نگرانی از مصدومیت ارلینگ هالند
ارلینگ بهتر است. ما امروز عصر یک جلسه تمرین خواهیم داشت و شرایط او را بررسی خواهیم کرد. باید ببینیم پای ارلینگ چه وضعیتی دارد. بعد از تمرین امروز عصر درباره او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

شرایط بازیکنان سیتی در آستانه این مسابقه
همه بچه‌ها خوب تمرین کرده‌اند. برای معرفی ترکیب اصلی باید تا بعد از تمرین امروز صبر داشته باشید. بعد از بررسی دقیق عملکرد بچه‌ها در این تمرین می‌توانم تصمیم بگیرم که با چه ترکیبی به میدان خواهیم رفت.

افت عملکرد سیتی در چند بازی اخیر؟
نه. ما همیشه در بازی‌های خارج از خانه خوب بوده‌ایم و حتی بهتر از بازی‌های خانگی کار کرده‌ایم. رویهم‌رفته باید بگویم شرایط ما خیلی خوب است و برتری‌های زیادی داریم. لستر این روزها بهترین روزهای این فصلش را سپری می‌کند و بازی سختی در پیش داریم. راجرز وقتی شرایط تیمش سخت می‌شود عالی واکنش نشان می‌دهد و این را بار دیگر ثابت کرده.

شرایط مصدومیت کایل واکر و کالوین فیلیپس
آنها برای بازی با لستر آماده نیستند. ولی شرایط بهتری دارند. به خصوص کالوین کم کم به مرز آمادگی می‌رسد ولی آنها در بازی فردا نخواهند بود.

خط حمله سیتی در صورت بازی نکردن ارلینگ هالند
اگر ارلینگ به بازی نرسد طبیعتا گزینه اول ما برای خط حمله جولین آلوارز است. نباید به خاطر تعداد گلهایی که او تا حالا زده درباره‌اش قضاوت کرد. باید تعداد بازی‌ها را هم در نظر گرفت. من که به جولین اعتماد دارم. او هر وقت هر بازی 90 دقیقه بازی کند گل هم خواهد زد. شاید به اندازه ارلینگ  گل نزند ولی حتما گلزنی خواهد کرد.

1757396

حواس‌پرتی بازیکنان در آستانه جام جهانی؟
من تا حالا درباره جام جهانی با بازیکنان صحبت نکرده‌ام ولی حدس می‌زنم پس ذهن‌شان به این فکر کنند که در این روزهای آخر نباید مصدوم بشوند تا در جام جهانی بازی کنند.

دیدگاه‌ها