کد خبر : 1850562 | 06 آبان 1401 ساعت 19:54 | 7.3K بازدید | 5 دیدگاه

کونته: با وجود VAR باز هم اشتباه می‌کنند

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، همچنان از اتفاقات بازی با اسپورتیگ عصبانی است.

کونته: با وجود VAR باز هم اشتباه می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس روز شنبه در ورزشگاه خانگی‌ بورنموث باید به مصاف این تیم برود. 
آنها هفته گذشته در حالی برابر اسپورتینگ به تساوی 1-1 رسیدند که هری کین در وقت اضافه گلی را به ثمر رساند اما این گل از سوی داور بازی و با دخالت کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد تا صعود این تیم به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان قطعی نشود و همه چیز به دیدار آخر بکشد. 
کونته که هنوز از این اتفاق عصبانی است و در نشست خبری پیش از بازی با بورنموث به خبرنگاران گفت:« من نظرم را تغییر نداده‌ام. فکر می‌کنم حرفی که پس از بازی زدم کاملا واضح بود و حرفی که زدم تا تایید می‌کنم. این ساده است. احساسم درباره این موقعیت همان است. من تکرار می‌کنم که این تصمیم کاملا اشتباه بود.»

1756944
این مربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از کمک داور ویدئویی باعث کاهش هیجان فوتبال شده است اظهار داشت:« من همچنان فکر می‌کنم که اشتباه کردن با وجود استفاده از این تکنولوژی غیرممکن است. شما نمایشگر دارید و زمان دارید. این که به هر دلیلی اشتباه کنید غیرممکن است. از نظر من تصمیم اشتباه گرفتن واقعا عجیب است. این که همه را پنج تا شش دقیقه معطل کنید یعنی نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید و گیج شدید.»
او با اشاره به تکرر این اشتباهات برای تیمش اضافه کرد:« برابر نیوکسل هم همینطور بود. همه چیز خیلی واضح بود اما اشتباه دیگری رخ داد. ما درباره صحبت درباره اتفاقاتی هستیم که بسیار واضح است. من امیدوارم که در هر موقعیتی صداقت به خرج داده شود. این که با وجود این تکنولوژی اشتباه کنید... نمی‌خواهم چیزی که فکر می‌کنم را به زبان بیاورم.»

 

دیدگاه‌ها