کد خبر : 1850580 | 06 آبان 1401 ساعت 21:37 | 22.9K بازدید | 15 دیدگاه

برنده‌ همه جنگ های هوایی از برزیل

استقلال علیرغم فشار زیادی که در نیمه دوم تحمل کرد توانست با درخشش خط دفاعی دروازه اش را بسته نگه دارد.

 برنده‌ همه جنگ های هوایی از برزیل

به گزارش “ورزش سه”، پس از جدایی محمد دانشگر از استقلال و پیوستن او به سپاهان در ابتدای فصل جاری، فشار بی امان هواداران مدیریت سابق را مجبور به تمدید قرارداد با مدافع برزیلی آبی ها کرد.
رافائل داسیلوا مدافع تنومندی که به واسطه سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در مقطع نیم فصل سال گذشته به استقلال پیوست، حالا با وجود بازگشت هر دو آن ها همچنان انتخاب اول و آخر ساپینتو پرتغالی است.
سیلوا یک مدافع کلاسیک است که اگر ایرانی بود شاید انتخاب اول و آخر کارلوس کی‌روش برای قلب دفاع تیم ملی هم به حساب می آمد.
مهم نیست در چه مرحله ای از حمله یا دفاع قرار دارید، او همواره از قاب تلویزیون قابل رویت است و سعی می کند در تمام فاز های تاکتیکی هم تیمی هایش را تنها نگذارد.
علاوه بر بازی با توپ بی نظیر و قدرت بازی خوانی فوق العاده، سیلوا به مثابه یک پهباد جنگی بدون شک برنده جنگ های هوایی است. 
با توجه به تاکتیک کیک اند راش بسیاری از سرمربیان ایرانی به خصوص در دقایق پایانی این بازیکن به مهره ای تبدیل شده که با وجود حضور ستاره های دفاعی فصل گذشته یا همان زوج طلایی  روی نیمکت، ساپینتو آلترنتیوی برای او ندارد.

دیدگاه‌ها