کد خبر : 1850614 | 07 آبان 1401 ساعت 08:00 | 36K بازدید | 28 دیدگاه

نظر جنجالی ساموئل اتوئو پیرامون تیری هانری

سامی اتوئو به طرز عجیبی مدعی شده که نیکولاس آنلکا، ستاره نه چندان دور سال‌های گذشته فرانسه، نسبت به تیری هانری بهتر بوده و اسطوره آرسنالی‌ها در قدوقواره او نیست.

نظر جنجالی ساموئل اتوئو پیرامون تیری هانری

به گزارش ورزش سه، ساموئل اتوئو در دوران بازیگری‌اش موفق شده بود 6 مرتبه عنوان بازیکن سال آفریقا را از آن خود کند و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این قاره محسوب می‌شود.

او در حال حاضر که بزرگترین سِمت فوتبالی در کامرون را عهده‌دار است، اعلام کرده که نیکولا آنلکا، به مراتب بازیکن بهتری نسبت به تیری هانری بوده است.

رییس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون، در دوران کوتاه مدت حضورش در رئال سابقه بازی کنار آنلکا را دارد و روزهای درخشانی نیز با سامی اتوئو در بارسلونا سپری کرده است.

1757528

اتوئو در چند وقت اخیر هرگاه لب به سخن گشوده حرف و حدیث های زیادی را موجب شده است و این بار در یک ویدیو که از Footballogue فاش شد به مقایسه هانری و آنلکا پرداخته و گفته است: 

"من فکر می کنم که تیری هانری در سطح آنلکا نبود. هانری فوتبالیست خوبی بود ولی افراد زیادی بودند که آنها را به تیری هانری ترجیح می‌دادم. من همیشه شناخت درستی از بازیکنان داشتم و باید بگویم که او در حدواندازه‌ایی که شناخته می‌شد نبود. "

غیر منطقی نیست اگر بگوییم این اظهارنظرِ اتوئو بر پایه احساسات شخصی‌اش بوده و با واقعیتِ ماجرا متفاوت است. 

حالا باید ببینیم آیا پادشاه هایبری که این روزها چهره اش را در برنامه های مختلف ورزشی و تلویزیونی می بینیم، واکنشی به این صحبت های سامی اتوئو خواهد داشت یا که بی‌توجه از کنار آن عبور خواهد کرد؟!

دیدگاه‌ها