کد خبر : 1850627 | 07 آبان 1401 ساعت 09:34 | 7.2K بازدید | 11 دیدگاه

ادامه مصدومیت نویر: آیا او به جام جهانی می‌رسد؟

مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، همچنان قادر به حضور در تمرینات نیست و این تردیدها درباره حضور او در قطر را افزایش داده است.

ادامه مصدومیت نویر: آیا او به جام جهانی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، نویر در چند سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بوده و نقش مهمی را برای این دو تیم ایفا کرده است.
او در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف قادر به همراهی تیمش نبوده و همین موضوع این سوال را به وجود آورده است که آیا او می‌تواند در جام جهانی قطر که نزدیک به سه هفته دیگر برگزار خواهد شد به میدان برود یا خیر؟
این سوال در نشست خبری روز گذشته یولیان ناگلزمان پیش از بازی این هفته بایرن برابر ماینتس مطرح شد و او در پاسخ به این سوال گفت که از این موضوع اطلاعی ندارد چون پیشگو نیست.
سرمربی بایرن با اشاره به شرایط این بازیکن اضافه کرد:« من نمی‌گویم او نمی‌تواند در جام جهانی بازی کند. حتی فرض من بر این است که او در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت اما متاسفانه پیشگو نیستم. امیدواریم او بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن در زمین حاضر شود. ما در تلاش هستیم تا او بتواند نهایتا تا هفته آینده به میادین برگردد. اما نمی‌دانم که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. این مشکلی است که نیاز به زمان دارد. درمان کتف به طور کلی پیچیده است.»
اولین دیدار تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر در تاریخ 23 نوامبر برابر ژاپن برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها