کد خبر : 1850660 | 07 آبان 1401 ساعت 12:06 | 6.7K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه چالش پرسپولیس با بسته بودن حساب بانکی

باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر چالشی است که باعث بسته شدن حساب بانکی آن‌ها شده است.

ادامه چالش پرسپولیس با بسته بودن حساب بانکی

به گزارش "ورزش سه"، شکایت یک فرد که خود را نماینده آل اشپرت معرفی کرده، همچنان باعث دردسر باشگاه پرسپولیس شده است. این فرد با ادعای مطالبات 27 میلیاردی خواهان بررسی و پرداخت آن از سوی باشگاه پرسپولیس شده است. این در حالی است که کمپانی آل اشپرت با رد نمایندگی این فرد، مدعی شده که وی از آنها نیز شکایتی مطرح کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس پیگیر است تا با توجه به اینکه این فرد شکایت‌های دیگری نیز از سازمان لیگ و همچنین کمپانی آل اشپرت که در این فصل نیز اسپانسر البسه آنهاست، مطرح کرده است این پرونده را هر چه زودتر ببندد. این فرد با ادعای این موضوع که چند سال قبل 20هزار دلار جنس در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده، خواهان مطالبات خود شده و این در حالیست که باشگاه پرسپولیس مدعی برخی سندسازی‌ها در این زمینه است.

موضوع این است که باشگاه پرسپولیس بعد از شکایت این فرد، در زمان لازم لایحه خود را به دادسرا تقدیم نکرده تا اکنون حکم در این خصوص صادر شود و باعث بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس شود.

با این حال رضا درویش با مشورتی که از مسئولان سازمان لیگ به واسطه شکایت مشابهی که از آنها نیز شده بود گرفته، در تلاش برای حل این پرونده و باز کردن حساب‌های باشگاه برای انجام امور است.

دیدگاه‌ها