کد خبر : 1850671 | 07 آبان 1401 ساعت 12:38 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رشیدی: بازیکنان ما اشتباهات بچگانه‌ای داشتند

علی رغم پیروزی دختران والیبالیست پیکان برابر ذوب آهن، در پایان این دیدار حساس، نیلوفر رشیدی از عملکرد شاگردانش در این مسابقه انتقاد کرد.

رشیدی: بازیکنان ما اشتباهات بچگانه‌ای داشتند

به گزارش ورزش سه، تیم والیبال دختران پیکان در سومین بازی فصل خود مقابل ذوب آهن که با شش قهرمانی پُرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان است، در یک ماراتن ۱۷۲ دقیقه‌ای موفق به کسب پیروزی سه بر دو شد، پیکانی ها که در دیدار نخست فصل خود موفق به پیروزی قاطع مقابل جهانبین چهارمحال شده بودند در دومین دیدار خود که یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل بود، مقابل تیم سردار آزمون (سریک) در شهر گنبد نتیجه را به این تیم واگذار کردند.

اما در سومین مسابقه فصل مقابل ذوب آهن که در زمین ساپکو برگزار گردید، شاگردان نیلوفر رشیدی ست های اول و دوم را به برتری رسیدند اما در ست سوم و چهارم نتیجه را به حریف اصفهانی خود واگذار کردند تا ست پنجم سرنوشت این دیدار حساس را مشخص کند. 
در نهایت این پیکانی ها بودند که موفق شدند با برتری ۱۵ بر ۹ در ست پنجم ۲ امتیاز این بازی را کسب کنند تا بدین ترتیب دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرند.

1757611

در پایان این دیدار نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان گفت: به هیچ عنوان از بازی بازیکنانم راضی نیستم، اشتباهات بچگانه‌ای داشتیم که باعث شد این بازی به ست پنجم کشیده شود.
او همچنین اضافه کرد: من فکر می کنم بازیکنان در این سطح نباید چنین اشتباهاتی داشته باشند و اصلا از نتیجه پایانی راضی نیستم چون می توانستین به راحتی بازی را سه بر صفر برنده شویم. 

1757612

رشیدی همچنین در خصوص داوری در این مسابقه گفت: اساسا داور باید استرس بازیکنان و مسابقه را کم کند و باعث جذاب‌تر شدن بازی شود اما در این بازی بالعکس بود و داور با هیجان مضاعف بازی را برای هر دو تیم به هم ریخت.

1757613

دیدگاه‌ها