کد خبر : 1850763 | 07 آبان 1401 ساعت 19:40 | 9.8K بازدید | 6 دیدگاه

انتقام برایتون از پاتر: اکسپرس استادیوم خوش‌یمن نبود

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امشب در اولین بازی خود با تیم سابقش، برایتون، شکستی سنگین را تجربه کرد و نتیجه‌ای بهتر از شکست 4-1 به دست نیاورد.

انتقام برایتون از پاتر: اکسپرس استادیوم خوش‌یمن نبود

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پاتر که چند هفته پیش از سرمربی‌گری برایتون کناره‌گیری کرده بود تا از فرصت خالی شدن نیمکت چلسی استفاده کند امشب برای اولین بار در کسوت سرمربی آبی‌های لندن برای اولین بار مقابل تیم سابقش ایستاد. اما بازی با برایتون برای او اصلا خوش‌یمن نبود.

برایتون به خصوص در شروع فصل جاری از پاتر بسیار راضی بود اما وقتی چلسی سرمربی خود، توماس توخل، را اخراج کرد مدیران و هواداران برایتون نگران بودند چرا که از همان روزهای اول نام گراهام پاتر به عنوان یکی از نامزدهای اصلی چلسی مطرح بود.

1757766

در نهایت گمانه‌زنی‌ها به واقعیت پیوست و برایتون که می‌دید اصرار برای نگه داشتن پاتر بی‌فایده است با چلسی به توافق رسید تا او راهی لندن شود و روی نیمکت این تیم بنشیند.

پاتر در هفته‌های اول حضورش در چلسی خیلی خوب نتیجه گرفت. او بعد از یک تساوی مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان کریستال پالاس را مغلوب کرد و سپس مقابل ولوز به پیروزی خوب 3-0 دست یافت. پاتر در اروپا هم نتایج خیلی خوبی به دست آورد و موفق شد میلان را در دو بازی با نتایج 3-0 و 2-0 شکست دهد تا کم کم بین هواداران آبی‌های لندن محبوب شود.

بعد از پیروزی 2-0 مقابل استون‌ویلا اما نوار پیروزی‌های پاتر در لیگ برتر قطع شد و او و تیمش در مقابل برنتفورد و منچستریونایتد به تساوی رسیدند. اما پیروزی 2-1 مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان کافی بود تا هواداران دوباره به مربی جدیدشان اعتماد کنند.

1757767

بازی امشب چلسی و برایتون به دلیل تغییر و تحولی که در میانه فصل روی نیمکت‌ها اتفاق افتاده بود اهمیت خاصی داشت و نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده بود. پاتر با اینکه دیشب در کنفرانس خبری گفت برایتون را خیلی خوب می‌شناسد اما امشب مغلوب اندیشه‌های تاکتیکی روبرتو دی‌زربی شد تا سخت‌ترین شکست خود به عنوان سرمربی چلسی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها