کد خبر : 1850796 | 07 آبان 1401 ساعت 22:54 | 75K بازدید | 7 دیدگاه

بدشانسی ادامه‌دار ستاره ایرانی در لیگ پرتغال؛

شیرجه تماشایی علیه پرواز و گل طارمی

مهاجم ایرانی پورتو علی‌رغم تلاش زیاد برای گلزنی مقابل سانتا کلارا موفق به انجام این کار نشد.

شیرجه تماشایی علیه پرواز و گل طارمی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی سه شب پس از نمایش درخشانی که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سانتا کلارا داشت و موفق شد دو گل در بازی مقابل کلوب بروژ بلژیک به ثمر رساند، امروز با انگیزه زیادی برابر سانتا کلارا قرار گرفت تا طلسم دو هفته ناکامی در گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را بشکند.

تیم فوتبال پورتو در شرایطی که مثل همیشه مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه د سائو میگوئل، یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال را مقابل سانتا کلارا رده شانزدهمی برگزار کرد.

پورتو روی یک ارسال و ضربه سر فابیو کاردوسو پیشتاخته در دقیقه ۳ به گل رسید و شروع توفانی مقابل سانتا کلارا داشت، اما حملات این تیم پس از زدن گل اول به نتیجه نرسید و آنها در باز کردن دوباره دروازه ناکام ماندند.

مهدی طارمی که با وجود درخشش چشمگیر در لیگ قهرمانان اروپا و زدن چهار گل در این رقابت‌ها، در سه هفته اخیر لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی نشده بود و دو پاس گل داشت، امشب هم نتوانست طلسم‌شکنی کند و به این روند ناکامی پایان بدهد.

1757869

ستاره ایرانی پورتو که با دفاع چند لایه سانتا کلارا مقابل خود مواجه بود، در دقیقه ۸۸ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین نزدیک بود گل دوم تیمش را بزند، اما ضربه سر او را گابریل باتیستا، دروازه‌بان حریف با شیرجه تماشایی به سمت راست دروازه دفع کرد و اجازه نداد مهدی طارمی در یازدهمین بازی فصل خود به ششمین گل‌اش برسد.

پورتو که در دقیقه ۸۳ گل تساوی را دریافت کرده بود، با تداوم حملات خود سعی در کسب پیروزی داشت، اما آخرین حمله این تیم در دقیقه ۸+۹۰ با شوت مهدی طارمی و برخورد آن به مدافع سانتا کلارا از دست رفت تا این مسابقه بدون برنده تمام شود.

تیم فوتبال پورتو در شبی که طارمی را تا پایان مسابقه در زمین داشت، به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل سانتا کلارا رسید تا ۲۳ امتیازی شود و موقتا در رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

ویدئو: 263230

دیدگاه‌ها