کد خبر : 1850816 | 08 آبان 1401 ساعت 08:15 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار اورا به یونایتد: تیم مویس خطرناک است

دیوید مویس، سرمربی وستهام، مدعی شده که کار دشواری در الدترافورد دارد اما پاتریس اورا، مدافع سابق شیاطین سرخ، معتقد است که بازیِ برابری بین وستهام و منچستریونایتد در پیش خواهد بود.

هشدار اورا به یونایتد: تیم مویس خطرناک است

به گزارش ورزش سه، چکش های لندن در صدر جدول لیگ کنفرانس اروپا قرار دارند و در جدول لیگ برتر رتبه دهم را به خود اختصاص داده اند.

آنها نسبت به فصل پیش که یکی از پدیده های لیگ بودند و برای تیمهای بالای جدول گربه سیاه محسوب می شدند، در این فصل دچار افتی آشکار شدند.

آنها در شش دیدار اخیر خود که میزبان بوده اند موفق به کسب پیروزی در تمامی دیدارها شده اند اما در شش دیداری که به عنوان تیم مهمان در لیگ پا به میدان گذاشتند، 4 دیدار را با شکست به اتمام رسانده اند و با همین آمار یکشنبه راهی الدترافورد می شوند تا با تیم تن هاخ روبرو شوند.

1757938

دیوید مویس در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفت:" یونایتد بازیکنان خوبی دارد و برای هر تیمی، بازی کردن در الدترافورد کار سختی است. تیم من موظف است که نمایش خوبی را ارائه دهد.

ما نیز بازیکنان خلاق و خوبی در تیممان داریم که دارند به فرم خوب خودشان نزدیک می شوند.

تا اینجای کار می توانستیم بهتر از این ها کار کنیم اما با این وجود من همچنان از تیم راضی هستم.

تمام دیدارهای لیگ انگلیس دشوار هستند و باید تلاش کنیم تا در همه دیدارها امتیاز کسب کنیم."

اما در طرف مقابل، پاتریس اورا در مصاحبه ایی که با Betfair  انجام داده معتقد است که که بازیِ انفجاری از دو تیم شاهد خواهیم بود و نتیجه دیدار هم مساوی می شود:

1757939

" معتقدم  وستهام در مقابل یونایتد بدون ترس بازی خواهد کرد. بازی در الدترافورد برگزار می شود این مانند یک تله برای یونایتد می باشد زیرا بازیکنان وستهم، چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت.

اگر منچستر برای هر توپی نجنگد و روحیه مناسبی برای این دیدار نداشته باشد، ممکن است برتری در این دیدار را از دست بدهد.

وستهام تیم خطرناکی خواهد بود و بازیکنان یونایتد دیدار آسانی در مقابل آنها نخواهند داشت. در کل فکر می‌کنم نتیجه این دیدار مساوی خواهد بود. "

منچستر یونایتد در حال حاضر  با 20 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و در صورت پیروزی، جای چلسی را در رده پنجم می گیرد.

دیدگاه‌ها