کد خبر : 1850965 | 08 آبان 1401 ساعت 19:23 | 10.8K بازدید | 23 دیدگاه

آرسنال 5-0 فارست: بازگشت مقتدرانه به صدر جدول

آرسنال با ارائه نمایشی درخشان با نتیجه 0-5 برابر ناتینگهام فارست به برتری دست یافت.

آرسنال 5-0 فارست: بازگشت مقتدرانه به صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که دیروز شاهد به صدر رسیدن منچسترسیتی بود، عصر امروز عملکرد فوق العاده ای برابر ناتینگهام فارست داشته و با برتری پرگل 0-5، دوباره صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد. 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. ارسال بوکایو ساکا از سمت راست با ضربه سر دقیق گابریل مارتینلی در مقابل دروازه فارست همراه شد و توپچی ها از حریف خود پیش افتادند.

1758131

آرسنال خیلی زود و با ضربه گابریل مارتینلی از مرکز محوطه جریمه می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما رنان لودی توپ را از روی خط برگرداند و در ریباند نیز ضربه بوکایو ساکا در موقعیتی خوب از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 28 ساکا که احساس ناراحتی می کرد، تعویض شد تا باعث نگرانی آرسنال و البته هواداران تیم ملی انگلیس شود.

در اواخر نیمه اول فارست فرصت خوبی داشت که گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه جسی لینگارد توسط بن وایت برگشت داده شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و آرسنال با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.

1758131

اما تیم میزبان نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و باز هم خیلی سریع به گل رسید. ارسال گابریل ژسوس در مقابل دروازه به ریس نیلسون رسید و جانشین ساکا توانست دروازه فارست را باز کند.

در دقیقه 52 نوبت گل سوم فرا رسید. این بار ریس نیلسون در سمت راست صاحب موقعیت شد و اولین ضربه او را هندرسون مهار کرد، اما در ریباند خود نیلسون به خوبی در صحنه حاضر شده و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حملات آرسنال ادامه یافت و این تیم در دقیقه 57 به گل چهارم رسید. ارسال نیلسون باعث شد توماس پارتی در گوشه محوطه صاحب توپ شود و این بازیکن نیز با ضربه ای محکم گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

1758130

سه دقیقه بعد و روی توپ ربایی مارتین اودگارد بود که گابریل ژسوس در محوطه جریمه فارست موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و هندرسون توپ را برگشت داد.

اما در ادامه آرسنال موفق شد به گل پنجم نیز برسد. این بار با پاس گابریل ژسوس، اودگارد با یک ضربه محکم و فوق العاده به گوشه سمت چپ دروازه، توانست هندرسون را مغلوب و دروازه حریف را باز کند. حملات آرسنال در ادامه اثربخش نبود و در نهایت این تیم تیم موفق شد با برتری مقتدرانه 0-5 فارست را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها