کد خبر : 1850967 | 08 آبان 1401 ساعت 19:40 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیام توپچی‌ها در امیریتس: به فکرت هستیم پابلو ماری

بازیکنان آرسنال بعد از اولین گلی که امشب به ناتینگهام‌فارست زدند دور هم جمع شده و پیامی تصویری برای پابلو ماری که چند روز پیش با چاقو مورد حمله قرار گرفت و مصدوم شد ارسال کردند.

پیام توپچی‌ها در امیریتس: به فکرت هستیم پابلو ماری

به گزارش "ورزش سه"، پابلو ماری، مدافع آرسنال در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در تیم ایتالیایی مونزا بازی می‌کند. او چند روز پیش در شهر میلان با حمله‌ای شوکه‌کننده روبرو شد و درحالیکه در یک سوپرمارکت حضور داشت مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت که او را با چاقو مصدوم کرد.

بازیکنان آرسنال امشب در جریان دیدارشان با ناتینگهام فارست پیامی برای پابلو ماری فرستادند. آرسنالی‌ها که در ورزشگاه خانگی‌شان، امیریتس، به مصاف فارست رفته بودند بعد از آنکه در دقیقه 5 توسط گابریل مارتینلی به گل اول دست پیدا کردند فرصت را مناسب دیدند تا برنامه از پیش طراحی شده خود و ارسال پیام به پابلو ماری را انجام دهند.

1758138

بازیکنان آرسنال دور هم جمع شده و پیراهن شماره 22 آرسنال را که نام پابلو ماری پشت آن نوشته شده بود را مقابل دوربین‌ها گرفتند. این شماره‌ای بود که ماری زمانی که در آرسنال توپ می‌زد می‌پوشید.

البته این تنها حرکت آرسنالی‌ها برای دلگرمی دادن به مدافع سابق‌شان نبود. بازیکنان آرسنال پیش از به صدا درآمدن سوت شروع مسابقه هم درحالیکه این پیراهن را به دست گرفته بودند مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند.

1758139

دیدگاه‌ها