کد خبر : 1850968 | 08 آبان 1401 ساعت 19:59 | 12.5K بازدید | 16 دیدگاه

الکساندر آرنولد: یک جای کار لیورپول می‌لنگد

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، بعد از دومین شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر که دیشب مقابل لیدز اتفاق افتاد می‌گوید شکی نیست که لیورپول مشکل دارد.

الکساندر آرنولد: یک جای کار لیورپول می‌لنگد

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-1 لیورپول در مقابل لیدز در بازی دیشب که برای قرمزهای آنفیلد یک بازی خانگی بود هواداران را به شدت عصبانی کرده و ممکن است این باشگاه را با یک بحران واقعی روبرو کند.

شکست دیشب چند روز بعد از باخت عجیب شاگردان یورگن کلوپ مقابل ناتینگهام فارست اتفاق افتاد تا دومین شکست پیاپی آنها در لیگ برتر باشد.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، می‌گوید نباید واقعیت را کتمان کرد چرا که مشخص است لیورپول با مشکل مواجه شده است. او می‌گوید با اینکه خودش و هم‌تیمی‌هایش همچنان اعتماد به نفس دارند ولی شکست‌های پشت سر هم می‌تواند این وضعیت را تغییر بدهد.

1758141

آرنولد امروز در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه لیورپول گفت:" کاملا مشخص است که یک جای کار تیم می‌لنگد. ما آنقدر خوب نیستیم که دلمان می‌خواست و انتظار داشتیم.

همه باید به این فکر کنند و درباره‌اش صحبت کنند. ما باید هر طور شده اوضاع را درست کنیم. به خصوص تا قبل از هفته آینده که باید با تاتنهام بازی کنیم که یکی از حریفان ما در چهار رتبه اول جدول است. اگر می‌خواهیم به هدف‌هایمان در این فصل برسیم باید هر طور شده در خانه تاتنهام امتیاز بگیریم.

به نظرم ما از نظر عملکرد تیمی شرایط خوبی نداریم. خیلی از بازیکن‌ها هم این را قبول دارند. هم تیم مشکل دارد و هم ما بازیکن‌ها".

دیدگاه‌ها