کد خبر : 1850995 | 08 آبان 1401 ساعت 23:26 | 57.1K بازدید | 30 دیدگاه

کاراگر:

به جمع بی‌محلی شده‌های رونالدو خوش آمدی نویل!

بعد از خودداری کریستیانو رونالدو از روبرو شدن با گری نویل، پیش از شروع دیدار امشب یونایتد با وستهم، جیمی کاراگر که مدتی پیش شرایط مشابهی را تجربه کرده بود به این اتفاق واکنش نشان داد.

به جمع بی‌محلی شده‌های رونالدو خوش آمدی نویل!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو امشب در ورزشگاه اولدترافورد حرکتی انجام داد که در هفته‌های گذشته جیمی کاراگر طعمش را چشیده بود؛ مورد بی‌اعتنایی رونالدو قرار گرفتن در کنار زمین چمن اولدترافورد.

رونالدو امشب از آغاز در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ قرار گرفت. این سومین بار در فصل جاری بود که کریستیانو بازی تیمش را به عنوان یار فیکس آغاز می‌کرد. سی‌آرسون پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه اولدترافورد مشغول گرم کردن بود که متوجه حضور کارشناسان برنامه تلویزیونی پخش زنده دیدار در کنار زمین شد.

رونالدو به سمت این کارشناسان رفت و با هم‌تیمی سابقش، لوئیس ساها، و همینطور جیمی ردنپ دست داد و خوش و بش کرد اما درحالی که کاپیتان سابق او در منچستریونایتد، گری نویل، هم در کنار آنها ایستاده بود رونالدو بدون اینکه کوچکترین توجهی به او بکند راهش را گرفت و گرم کردن در چمن اولدترافورد را ادامه داد.

جیمی کاراگر که چند هفته پیش شرایطی مشابه را تجربه کرده بود خیلی زود به اتفاق امشب واکنش نشان داد. روز 22 آگوست و پیش از دیدار یونایتد مقابل لیورپول، جیمی کاراگر هم دقیقا به همین شکل با بی‌اعتنایی کامل کریستیانو مواجه شده بود.

1758205
سه ماه پیش صحنه‌ای که امروز گری نویل با آن مواجه شد برای جیمی کاراگر پیش آمده بود

کاراگر در یک توییت گری نویل را خطاب قرار داد و گفت ورود او به گروه بی‌اعتنا شده‌ها از سوی رونالدو را خوش‌آمد می‌گوید.

1758204
به باشگاه بی‌محلی شده‌ها از طرف رونالدو خوش آمدی گری نویل

دیدگاه‌ها