کد خبر : 1850999 | 09 آبان 1401 ساعت 08:10 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

بداخلاق و جنجالی: دیه‌گو کاستا عوض نشده است

ظاهرا دیه‌گو کاستا در 34 سالگی هم ترک عادت نکرده و همان رفتارهای قدیمی را در زمین فوتبال تکرار می‌کند.

بداخلاق و جنجالی: دیه‌گو کاستا عوض نشده است

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کاستای اسپانیایی پس از یک دوره پنج ساله دوباره به لیگ برتر انگلستان برگشته و به عنوان مهاجم در تیم ولورهمپتون توپ می زند. 
این بازیکنِ پرحاشیه سه سال موفق را در فصل های 2014 تا 2017 در چلسی سپری کرد و توانست همراه این باشگاهِ لندنی دو بار فاتح لیگ برتر شود.
او سپس به اتلتیکو بازگشت و سال 2021 را با انتقالی آزاد به اتلتیکو مینیروی در سری آ برزیل سپری کرد. در این لیگ نیز موفق به زدن 15 گل برای تیمش شد و در تابستان امسال با انتقالی غیرمنتظره به وولوز پیوست.

1758224

مهارت های فنی او به عنوان یک مهاجم زهردار بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما بدون شک وقتی اسم دیه‌گو کاستا می آید، بسیاری به یاد حواشی بی‌پایان او می‌افتند و به نظر می‌رسد خود او هم دوست ندارد این ویژگی را ترک کند.
در بازی این هفته وولوز مقابل برنتفورد، صحنه‌ای رخ داد که منجر به اخراج او شد. در واپسین لحظات دیدار که بازی در جریان بود، دیگو کاستا با بِن می درگیر شد و با سر ضربه‌ای به مدافع انگلیسی برنتفورد زد.

1758225

سپس این اتفاق از اتاق VAR به بابی مدلی، داور بازی، اطلاع داده شد و او پس از بررسی مجدد صحنه، کاستا را از زمین بازی اخراج کرد تا چند ثانیه قبل از هم‌تیمی‌هایش او را به رختکن بفرستد.

در نهایت، بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید. این اولین کارت قرمز کاستا در 95 بازیِ لیگ برتری‌اش محسوب می‌شد.
البته در کل دوران حرفه‌ای دیه‌گو کاستا، این نهمین کارت قرمزی بود که دریافت می‌کرد و تا اینجای کار هم با ارائه عملکرد فردی ضعیف، تیمش در رده نوزدهم لیگ برتر جا خوش کرده است.

1758226

دیدگاه‌ها