کد خبر : 1851002 | 09 آبان 1401 ساعت 06:08 | 45.6K بازدید | 23 دیدگاه

فرانک کسیه خواهان ترک بارسا در ژانویه

فرانک کسیه هافبک ساحل عاجیِ بارسلونا، از وضعیتش در نیوکمپ راضی نیست و قصد دارد که در تعطیلاتِ نیم فصلِ پیش رو از جمع آبی اناری ها جدا شود.

فرانک کسیه خواهان ترک بارسا در ژانویه

به گزارش ورزش سه، این هافبک 25 ساله در تابستان با انتقالی آزاد از آث میلان به جمع بلوگرانا پیوست و حالا پس از گذشت فقط سه ماه، از وضعیتی که در تیم ژاوی دارد راضی نیست.
فرانک کسیه از بازیکنان کلیدی آقای پیولی محسوب می شد و نقش مهمی هم در قهرمانی اسکودتوی فصل گذشته میلان ایفا کرده بود.
با وجود میل و علاقه ای که کادرفنی و مدیریتی میلان به خصوص پائولو مالدینی به تمدید با او داشت، کسیه به هواداران روسونری پشت کرد و بدون اینکه پولی از این انتقال عاید میلان شود، راهی بارسا شد.
پس از گذراندن یک پیش فصل خوب با بارسا، کسیه در شروع این فصل به سختی توانسته که در ترکیب اصلیِ ژاوی جای بگیرد و اکثر دیدارها را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است.
او تا اینجای کار فقط در چهار دیدار  حضور مداوم در ترکیب داشته که دو دیدار مربوط به لالیگا و دو دیدار دیگر نیز در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود.

1758232
برای کسیه که عضوی ثابت در تیمِ قدرتمند آقای پیولی بود، این شرایط باعث رنجش او شده تا جدایی را بهترین راه حل برای آینده خود بداند.
در ترافیک خط هافبک بارسلونا، که ستاره هایی نظیر پدری، گاوی، بوسکتس و دی یونگ حضور دارند کسیه از شانس کمتری نسبت به آنها برخوردار است و تا اینجای فصل این هافبک خوش فیزیک، اولویت آقای ژاوی نبوده است.

در اوایل سال جاری، منچستر یونایتد، تاتنهام هاتسپر و لیورپول به این بازیکن علاقه نشان داده بودند و احتمالا بارسلونا در زمستان پیش رو، پیشنهاداتی که حدود 40 میلیون یورو برای این هافبک باشد را در نظر خواهد گرفت.
فروش کسیه با این مبلغ سود خوبی را برای سران بارسلونا به ارمغان خواهد آورد زیرا آنها ملی پوشِ ساحل عاجی را به طور رایگان از چنگ میلان ربودند.

دیدگاه‌ها