کد خبر : 1851042 | 09 آبان 1401 ساعت 10:22 | 39K بازدید | 1 دیدگاه

ضربه سری که بازیکن گمنام را میلیاردر کرد

ستاره خط هافبک گل‌گهر روزگاری نه چندان دور در لیگ نوزدهم عضوی از نفت مسجدسلیمان بود.

ضربه سری که بازیکن گمنام را میلیاردر کرد

به گزارش "ورزش سه" علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی گل‌گهر سیرجان که این روزها در ترکیب این تیم زیر نظر امیر قلعه‌نویی می‌درخشد، در لیگ نوزدهم در تیم نفت مسجدسلیمان گل کرد.

او که آن روزها در تیم شگفتی‌ساز مهدی تارتار حضور داشت، در دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با یک ضربه سر تماشایی روی کرنر ارسالی توسط حسین ابراهیمی، دروازه بیرانوند ملی‌پوش را باز کرد تا این چنین خودش را به فوتبال ایران معرفی کند.

هافبک دفاعی سیرجانی‌ها البته سابقه بازی در استان کرمان را قبل از گل‌گهر هم داشت و پیش از حضور در مسجد سلیمان، در مس کرمان توپ می‌زد اما حضور در نفت MIS مسیر جدیدی از فوتبال را به روی او گشود تا حالا در یکی از بهترین تیم‌های ایران، نقشی کلیدی ایفا کند.

علیزاده که به واسطه جنگندگی بالا در میانه زمین بارها با سری بانداژشده به ادامه مسابقه پرداخته، مهره اصلی امیر قلعه‌نویی و تیمش در تخریب بازی حریفان به شمار می‌رود و البته ویژگی‌های پا‌به‌توپ بودنش هم باعث شده در انتقال بازی گل‌گهر از دفاع به حمله سهم ویژه‌ای داشته باشد.

علیزاده که در لیگ بیست و دوم یکی از بهترین فصول فوتبالی خودش را پشت سر می‌گذارد، به مانند دیگر بازیکنان گل گهر و سرمربی‌اش، سودای قهرمانی در فوتبال ایران را در سر دارد و امیدوارند با این ادامه بازی‌های هوشمندانه‌ای که تا اینجای فصل به نمایش گذاشتند، بتوانند به این مهم برسند‌.

1758289
1758290
1758291

دیدگاه‌ها