کد خبر : 1851047 | 09 آبان 1401 ساعت 10:40 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

خط میانی قدرتمند شباب الاهلی با نوراللهی و گانیف؛

ژاردیم پروفسور در مدیریت مسابقات بزرگ

لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی شباب الاهلی با موفقیت در مسابقات بزرگ، نشان داد که یکی از برجسته‌ترین مربیان لیگ حرفه‌ای امارات است.

ژاردیم پروفسور در مدیریت مسابقات بزرگ

به گزارش ورزش سه، شباب الاهلی روز شنبه در هفته هشتم لیگ امارات، با دو گل، به پیروزی مهمی برابر العین دست یافت و موفق شد امتیاز خود را به 16 برساند و العین را که با 13 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار داشت متوقف کند.

ژاردیم پس از پیروزی برابر کاروالال سرمربی پرتغالی سابق الوحده، مارسل کایزر سرمربی هلندی الجزیره و سپس ربروف سرمربی اوکراینی العین، ثابت کرد که در مدیریت مسابقات بزرگ، یک "پروفسور" است.

شباب الاهلی در هفته اول لیگ حرفه‌ای امارات در خانه با دو گل مقابل الشارجه شکست خورد که این تنها شکست سرمربی پرتغالی برابر رقبای مستقیم خود برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود‌.

از سوی دیگر ژاردیم که سابقه قهرمانی آسیا همراه با الهلال عربستان را دارد، با تصمیمات فنی و تعویض‌هایی که در بازی با الوحده، الجزیره و العین انجام داد توانایی‌ بالای خود را در بازی‌خوانی به نمایش گذاشت. ژاردیم در تقابل با العین، با وجود پیش افتادن تیم میهمان با گل به خودی زودهنگام محمد مرزوق، به خوبی به اتفاقات بازی واکنش نشان داد و گانیف را که به نقطه عطف این مسابقه تبدیل شد، به زمین فرستاد. پس از اینکه گانیف همراه با احمد نوراللهی کنترل خط میانی زمین را به دست آورد، عملکرد کارتابیا آرژانتینی و سزار برزیلی نیز بهبود یافت.

اگرچه العین با یک گل زودهنگام پیش افتاد اما تیم میهمان از این برتری بهره‌ای نبرد و ژاردیم با فشار روی خط هافبک، سبک بازی خود را به حریف تحمیل کرد. البته گل عمر خربین قبل از پایان نیمه اول باعث شد تا شباب الاهلی به بازی برگردد و در نهایت نیمه دوم با برتری تیم میزبان به پایان برسد.

ژاردیم در این نشست خبری گفت: غلبه بر تیم بزرگی مانند العین که عنوان قهرمانی دارد، باعث خوشحالی است. تعهد بازیکنان شباب الاهلی در زمین و روحیه و تمرکز بالای آنها باعث شد تا به این پیروزی مهم و ارزشمند برسیم.

وی در خصوص درخشش گانیف پس از حضور او به عنوان یار تعویضی گفت: گانیف بازیکن مهمی است و بدون توجه به دقایق بازی، همیشه قوی عمل می‌کند.

منبع: امارات الیوم

دیدگاه‌ها