کد خبر : 1851134 | 09 آبان 1401 ساعت 16:59 | 28.2K بازدید | 16 دیدگاه

در هند چه کار می‌کنی؟ توماس توخل پاسخ داد!

توماس توخل ، سرمربی سابق چلسی، در حال حاضر در حال سپری کردن یک دوره طب سنتی در هند است.

در هند چه کار می‌کنی؟ توماس توخل پاسخ داد!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی موفق و سابق آلمانی چلسی، ماه گذشته و پس از شروع دشوار در این فصل، توسط تاد بولی، مالک جدید باشگاه اخراج شده و به شکل غیرمنتظره ای شغل خود را از دست داد. در این مدت شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت او به دنیای مربیگری شنیده شده، اما هنوز که این اتفاق رخ نداده است. حالا توماس توخل 49 ساله بعد از جدایی از چلسی و در مدت اخیر، به مدت سه هفته برای طی کردن یک دوره طب سنتی مخصوص به هند سفر کرده و این دوره نوعی درمان خاص بوده که هدف آن ایجاد تعادل ذهن، بدن و روح انسان است.

1741579

توماس توخل گفت: من همیشه در مورد سفر به اینجا کنجکاو بودم، زیرا یکی از دستیاران کادر فنی من شش سال پیش به هند سفر کرده بود. او چیزهای خوبی در مورد اینجا به من گفت و من همیشه از اصول طب سنتی در کشور هند آگاه بوده ام.

پس از مدت طولانی حضور مکرر و جدی در دنیای مربیگری، بالاخره امکان کمی استراحت برای من به وجود آمده بود، بنابراین به اینجا آمدم و تجربه من در هند تا امروز که فوق العاده بوده است. حالا احساس انرژی و آرامش بیشتری می کنم. این دوره را به همه کسانی که می خواهند شرایط جسمانی و ذهنی خود را بهتر کنند، توصیه می کنم."

دیدگاه‌ها