کد خبر : 1851195 | 09 آبان 1401 ساعت 23:17 | 13.1K بازدید | 14 دیدگاه

بوفون: پی‌اس‌جی همیشه مدعی چمپیونزلیگ است

جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا، می‌گوید دوران حضورش در پاری سن ژرمن یکی از زیباترین تجربه‌های فوتبالی او بوده است.

بوفون: پی‌اس‌جی همیشه مدعی چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار یوونتوس و پی‌اس‌‌جی در لیگ قهرمانان اروپا که روز چهارشنبه در تورین برگزار می‌شود برای جان‌لوئیجی بوفون اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که این سنگربان ایتالیایی سابقه بازی در هر دو تیم را داشته است و بین هواداران هر دو باشگاه محبوبیت زیادی دارد.

بوفون هفده سال از دوران فوتبالی‌اش را در بیانکونری سپری کرد و از سال 2001 تا 2018 محافظت از دروازه این تیم را بر عهده داشت. او سپس تورین را ترک کرد و راهی پایتخت فرانسه شد و تنها یک فصل به عنوان دروازه‌بان برای پی‌اس‌جی به میدان رفت.

این دروازه‌بان کهنه‌کار ایتالیایی بعد از ترک پاریس به یوونتوس برگشت و دو فصل دیگر برای این تیم بازی کرد. او سپس به تیم پارما در سری B ملحق شد؛ تیمی که فوتبالش را با آن آغاز کرده بود.

1758607

بوفون امروز در گفتگویی با فرانس‌‌پرس درباره دیدار یوونتوس و پاری سن ژرمن صحبت کرده و از تجربیات خود در این دو باشگاه گفت:" من تمام عمرم را در یوونتوس سپری کردم و اینکه رابطه‌ای مستحکم بین من و این باشگاه برقرار باشد اجتناب‌ناپذیر است. من و یووه بیست سال است با هم زندگی کرده‌ایم.

ولی من از پاریس هم خاطرات ویژه‌ای دارم. از هم‌تیمی‌هایم و هواداران. زندگی در پاریس و بازی برای پی‌اس‌جی چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان یک فرد یکی از زیباترین تجربه‌های زندگی من بود.

یوونتوس این فصل را با دشواری‌های زیادی شروع کرده و مصدومیت‌های چند بازیکن مهم کار را پیچیده کرده است. تجربه من می‌گوید تا وقتی در رختکن تیم نباشید نمی‌توانید بفهمید که مشکل چیست و چه راه‌حلی دارد.

قهرمانی پاریس در چمپیونزلیگ؟ پاریسیها هفت هشت سالی است که هر سال می‌توانستند قهرمان بشوند ولی جزئیات همیشه اهمیت زیادی دارد و نقش شانس را هم نباید نادیده گرفت. ولی پی‌اس‌جی هر سال یکی از مدعیان است".

دیدگاه‌ها