کد خبر : 1851289 | 10 آبان 1401 ساعت 14:22 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

نیروگاه و نیشکر به کمک ما بیایند؛

رکوردشکن لیگ یک: اصلا به صعود فکر نمی‌کنیم

سرمربی استقلال ملاثانی پس از دست یافتن به رکورد ۳۱ هفته شکست‌ناپذیری، از مسئولان استان خوزستان درخواست حمایت کرد.

رکوردشکن لیگ یک: اصلا به صعود فکر نمی‌کنیم

به گزارش ورزش سه، استقلال ملاثانی در هفته یازدهم لیگ آزادگان میزبان تیم صدرنشین فجرسپاسی شیراز بود و در شرایطی که هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند، این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا استقلال ملاثانی به رکورد ۳۱ هفته شکست‌ناپذیری برسد. به بهانه همین تساوی و رکورد به سراغ ابراهیم اشکش رفتیم و با او درباره این دیدار و حضور استقلال در رتبه سوم جدول صحبت کردیم.

* می‌توانستیم با اختلاف پنج گل ببریم
اشکش در ابتدا درباره تساوی برابر فجر گفت: ما به دنبال سه امتیاز بازی برابر فجر بودیم و بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه اول تیم فجر که از پتانسیل بازیکن بسیار خوبی برخوردار است و آقای رجب‌زاده زحمت زیادی برای آن کشیده، بیشتر دقایق را در اختیار داشت اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، خیلی خوب عمل کردیم و اگر بچه‌ها دقت کافی را داشتند، مطمئنا می‌توانستیم با اختلاف چهار یا پنج گل بازی را به پایان برسانیم اما به شکلی عجیب، توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

* این رکورد نتیجه لطف خدا و دعای مردم است
او در خصوص رکورد ۳۱ هفته شکست‌ناپذیری استقلال ملاثانی گفت: نظر و لطف خدا و دعای خیر مردم خوزستان بوده است. استقلال ملاثانی یک تیم مظلوم، مردمی و بومی است و شاید از برخی سمت‌ها حمایت نشویم اما نگاه خداوند و دعای خیر مردم همیشه پشت سر این تیم بوده است. ما در ۳۱ هفته بسیار سخت، در اقصی نقاط کشور بازی کردیم و تیم نتیجه گرفت؛ تیمی که از پتانسیل بازیکنان باغیرت و فنی و کادرفنی بادانش برخوردار است اما متاسفانه حمایت لازم از سوی مسئولین تیم خوزستان صورت نمی‌گیرد.

* حمایت کنید تا این تیم سال‌ها خدمت کند!
وی افزود: این تیم بومی می‌تواند در بحث شایسته سالاری، یک الگو در سطح کشور باشد. اگر ما به این رکورد رسیده‌ايم به خاطر بحث شایسته سالاری است؛ جایی که استعداد وجود دارد، باید از آن استفاده کرد. به هر حال از آقای علاقبند مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که در این مدت اخیر، یک تنه بسیاری از مشکلات ما را حل کرده است اما ما به نگاه مثبت مسئولین استان نیاز داریم. هزینه‌ها بسیار سنگین است و بازیکنان ما دریافتی لازم را نداشتند و امیدوارم کمک کنند تا مشکلات استقلال ملاثانی حل شود. نیروگاه بزرگ رامین و نیشکر دهخدا نزدیک ورزشگاه ما و در شهر ماست؛ نیروگاه رامین بخش اعظمی از برق کشور را تولید می‌کند و آب، نفت و گاز در شهرستان ما وجود دارد و به سایر شهرها خدمت می‌کند؛ همانطور که تیم‌های بزرگ کشور ما را زیر سایه نهادها و ارگان‌های مختلف برده‌اند، ما هم امیدواریم چتر حمایتی را روی سر استقلال ملاثانی پهن کنند. این تیم می‌تواند سالیان سال در استان خوزستان کار و به فوتبال کشور خدمت کند.

* حفظ رکورد؟ به رکوردها جام نمی‌دهند
اشکش در پاسخ به این سوال که استقلال ملاثانی تا چه زمانی می‌تواند رکورد خود را حفظ کند گفت: هر بازی برای ما یک فینال است و به هیچ وجه دنبال رکورد نیستیم‌. درست است که با این رکورد، یک احترامی برای ما قائل می‌شوند اما واقعیت این است که به رکوردها جام و مدال نمی‌دهند. ما دنبال این هستیم که بازی به بازی و فینال به فینال جلو برویم. در ادامه هم اگر حمایت شویم، کار بزرگی انجام می‌دهیم و اگر هم حمایت نشویم مطمئنا این روند متوقف خواهد شد.

1758229

* صعود به لیگ برتر؟ بازی به بازی پیش می‌رویم
سرمربی استقلال ملاثانی در پاسخ به اینکه با توجه به حضور در رتبه سوم جدول و فاصله دو امتیازی تا صدر، آیا به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنند بیان کرد: من اصلا به بحث صعود به لیگ برتر فکر نمی‌کنم و تنها به این فکر می‌کنم که بازی به بازی موفق باشم. تیمی می‌تواند درباره صعود به لیگ برتر صحبت کند که در هفته سی‌ام مسابقات جایگاه خوبی در جدول داشته باشد؛ از الان نمی‌توان به صعود فکر کرد و من فقط بازیکنانم را به لحاظ روحی، روانی، فنی و تاکتیکی طوری آماده می‌کنم تا فقط به بازی پیش رو فکر کنند و روی آن تلاش و تمرکز کنند چون برای صعود به لیگ برتر تیمی که پشت تیم ایستاده، می‌تواند بیشتر به تیم درون زمین کمک کند. ما باید تلاش کنیم تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد.

* در سال‌های آینده از بازیکنان ما بیشتر می‌شنوید
اشکش در ادامه با تمجید از بازیکنان استقلال ملاثانی گفت: من همیشه سعی کرده‌ام که به جوان‌های استان و استعدادهای ناب کشور که رها شده‌اند، توجه کنم؛ با وجود اینکه تیم ما از لحاظ رقم قرارداد، توانایی مقابله با سایر تیم‌ها را ندارد اما خوشبختانه به قدری استعداد در فوتبال خوزستان وجود دارد که اگر نگاه مثبتی به بازیکنان شود و آنها در قالب تاکتیکی قرار بگیرند و مورد حمایت باشگاه و سرمربی قرار بگیرند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. بازیکنانی که در حال حاضر در استقلال ملاثانی حضور دارند، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه و جزو بهترین‌های ایران هستند و من این وعده را می‌دهم که در سال‌های بعد حرف‌های بسیار زیادی از آنها خواهید شنید.

* بازی با خیبر؟ دنبال سه امتیاز هستیم
او درباره دیدار هفته آینده استقلال ملاثانی برابر خیبر خرم‌آباد عنوان کرد: تیم خیبر یک تیم ریشه‌دار و مردمی است و با توجه به اینکه مالک بسیار خوب و دلسوزی دارد که عاشق تیمش است، از لحاظ بازیکن و امکانات، جزو دو سه تیم اول است اما مطمئنا ما برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم تا بتوانیم جایگاه خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم. ما از پنج بازی اخیر بیرون از خانه، چهار برد و یک مساوی داریم و دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

1756519

* مدیریت لیگ یک؟ باید بزرگتر از بهانه‌ها باشیم!
اشکش در واکنش به ادعاهایی که پیرامون کمک به برخی از تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر می‌شود عنوان کرد: ما باید بزرگتر از بهانه‌هایمان باشیم. اشتباهاتی در داوری‌ها وجود داشته اما سازمان لیگ و آقای افشاریان در کمیته داوران، نهایت تلاش خودشان را می‌کنند؛ زمانی که تیمی مثل استقلال ملاثانی که هیچ پشتوانه‌ای ندارد و در مشکلات خودش مانده است، نتیجه می‌گیرد، مطمئنا تیم‌های متمول و باسابقه هم اگر تمرکز خود را روی بحث نتایج خودشان بگذارند، می‌توانند نتایج بهتری بگیرند.

* این تیم الگوی بومی‌گرایی در کشور است
سرمربی استقلال ملاثانی در پایان بار دیگر گفت: از آقای علاقبند مدیرعامل باشگاه بی نهایت ممنونیم که یک تنه بار تیم را به دوش می‌کشد و امیدواریم مسئولین استان، به باشگاه استقلال ملاثانی نگاه مثبت و حمایتی داشته باشند چون این تیم الگوی بومی‌گرایی در فوتبال کشورمان است.

دیدگاه‌ها