کد خبر : 1851303 | 10 آبان 1401 ساعت 15:45 | 42K بازدید | 38 دیدگاه

تیری آنری توضیح می‌دهد

می‌دانید چرا مسی هنوز مدافعان را به وحشت می‌اندازد؟

تیری آنری غیر قابل پیش‌بینی بودن حرکات مسی در زمین و تغییر ریتم ناگهانی او را برای مدافعان وحشت‌آفرین توصیف کرد.

می‌دانید چرا مسی هنوز مدافعان را به وحشت می‌اندازد؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته 12 گل برای پی اس جی در همه رقابت ها بزند و 13 پاس گل نیز بدهد. او روی 25 گل تیمش نقش مستقیم داشته و همچنان از تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان فوتبال دنیاست. مسی در 35 سالگی هم وزنه‌ای بزرگ برای تیمش محسوب می شود و پس از یک فصل متوسط در پاریس، حالا به خوبی پاسخ منتقدانش را داده است. مسی فردا شب در تورین برابر یوونتوس به میدان خواهد رفت و با انجام دو بازی دیگر راهی اردوی تیم ملی آرژانتین خواهد شد تا کاملا روی جام جهانی تمرکز کند.

1758758

از نگاه تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و او هرگز دست از تمجید فوق ستاره آرژانتینی برنداشته است. آنری که سه فصل با مسی در بارسا هم تیمی بود، در مصاحبه جدید خود و در مورد او گفت:«می دانید چرا مسی همچنان باعث وحشت مدافعان می شود؟ در همه بازی‌ها مسی بازی را خاموش و کم‌تحرک شروع می کند. به نظر می رسد او علاقه ای به بازی ندارد ولی به یکباره ریتمش را تغییر می دهد و به حریف ضربه نهایی را وارد می کند.

1758759

در واقع مسی غیر قابل پیش بینی است و همه مدافعان را با این تغییر ریتم گیج می کند. من سه سال با مسی همبازی بودم و باید بگویم که او الان در فرمی باورنکردنی قرار دارد. مسی همچنان همه را به وحشت می اندازد.»

دیدگاه‌ها