کد خبر : 1851325 | 10 آبان 1401 ساعت 17:33 | 27K بازدید | 29 دیدگاه

کنفرانس عجیبی دارم:

آلگری: مسی همیشه بهترین بازیکن جهان بوده است

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، پاری سن ژرمن را یکی از قدرت های بزرگ اروپا توصیف کرد.

آلگری: مسی همیشه بهترین بازیکن جهان بوده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فاصله یک هفته مانده به دور گروهی پایانی لیگ قهرمانان، هیچ شانسی برای صعود به دور بعد ندارد و دیدار فردا شب این تیم برابر پاری سن ژرمن در تورین، تشریفاتی خواهد بود. مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، در مورد این دیدار و البته استمرار مصدومیت شدید پل پوگبا صحبت کرده است.

مکس آلگری گفت: "برخی از بازیکنان جوان یوونتوس فردا شب بازی خواهند کرد و این دیدار آزمایش خوبی برای آنها است. کنفرانس مطبوعاتی عجیبی دارم، زیرا اولین نشست خبری من بعد از 12 سال مربیگری است که نتیجه بازی پایانی در سرنوشت تیم من اهمیتی نخواهد داشت. البته نتیجه بازی فردا برای حضور در لیگ اروپا تعیین کننده است.

1756334

ما با یکی از قوی ترین های اروپا روبرو خواهیم شد و مهم استمرار ماندن در مسابقات قاره ای است. برای برتری در چنین تورنمننتی، شانس همیشه لازم است و علیرغم همه بازیکنان غایب، می توانیم یک بازی خوب انجام دهیم. ما به یک نمایش هوشمندانه و دفاع خوب برابر پاری سن ژرمن نیاز داریم.

شرایط پل پوگبا؟ من هنوز با پل صحبت نکرده‌ام و البته تکرار حرف‌هایم نیز بی فایده است. وقتی تصمیم به عمل نکردن گرفته شد، طبیعی بود که امید و احتمالاتی برای بازگشت این بازیکن به ترکیب یوونتوس و البته بازی در جام جهانی وجود داشت. تا به حال که ما تاوان داده ایم، زیرا هرگز بازیکنی مانند پوگبا در ترکیب یوونتوس وجود ندارد.

رویارویی با لیونل مسی؟ من فکر می کنم او همیشه بهترین بازیکن جهان بوده است، اما هر سال شرایط یکسان پیش نمی رود. فکر می کنم این دیدار برای مسی هم برای اهداف پاری سن ژرمن و هم پیش از جام جهانی مهم است و این آخرین سال های دوران فوق العاده او خواهد بود.

حضور احتمالی در لیگ اروپا؟ مزاحمت یا فرصت؟ همه چیز برای یوونتوس فرصت است. حالا صحبت کردن در مورد آن فایده ای ندارد و باید حسرت حضور در این مسابقات را بپذیریم. نمی خواهم به این تورنمنت فکر کنم و فقط می خواهم فردا شب بهترین بازی خود را ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها