کد خبر : 1851340 | 10 آبان 1401 ساعت 18:44 | 5.6K بازدید | 7 دیدگاه

خوان کوادرادو:

ما یوونتوس هستیم و باید برای برد بازی کنیم

خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس، دیدار با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را مهم توصیف کرده است.

ما یوونتوس هستیم و باید برای برد بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فاصله یک بازی باقی مانده تا پایان دور گروهی لیگ قهرمانان، هشت امتیاز کمتر از پاری سن ژرمن و بنفیکا داشته و غیرممکن است به مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت راه پیدا کند. در آستانه دیدار با پاری سن ژرمن در تورین، خوان کوادرادو در نشست خبری حضور پیدا کرده و مدعی شد آنها برای حضور در لیگ اروپا مبارزه خواهند کرد.

خوان کوادرادو گفت: "ما تیم بزرگی هستیم  باید با حداکثر انگیزه و اراده به زمین برویم. به خاطر نرسیدن به خط پایان عصبانی هستیم، اما این دیدار به ما این شانس می دهد تا در لیگ اروپا حضور پیدا کنیم و این هدف برای ما مهم است. گاهی اوقات شما سعی می کنید با 100% توان در زمین حاضر شوید و باز هم همه چیز درست پیش نمی رود. ما در هر مسابقه ای تمام تلاش خود را می کنیم و دوباره روحیه جنگندگی در تیم زنده خواهد شد. در حال حاضر شرایط مثبت بوده و نتایج در چند بازی اخیر لیگ خوب رقم خورده است.

1758801

ما بازی خوبی مقابل رم و بنفیکا در خانه انجام دادیم و موقعیت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد.  اما زمان برای پیشرفت بیشتر و قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول هنوز برای یوونتوس اول وجود دارد. بازی فردا شب برای ما مهم است و یوونتوس برای صعود به لیگ اروپا بازی می کند. بازگشت بازیکنان مصدوم واقعا مهم است و من فکر می کنم حضور آنها شرایط را تغییر می داد. ما امیدواریم که آنها خیلی زود به ترکیب اضافه شوند و ما با هم یوونتوس را به تیم سابق تبدیل کنیم.

احتمال تمدید قرارداد با یوونتوس؟ خیلی خوشحالم که اینجا هستم و در کنار خانواده ام در باشگاهی بازی می کنم که بیشتر دوران حرفه ای ام را اینجا گذرانده ام. از یوونتوس واقعا ممنونم، اکنون روی ارائه بهترین عملکردم تمرکز دارم و در ادامه خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها