کد خبر : 1851358 | 10 آبان 1401 ساعت 19:59 | 62.8K بازدید | 65 دیدگاه

کری‌خوانی عجیب ویدال: رئال را لِه می‌کنیم!

آرتورو ویدال بعد از قهرمانی در کوپا لیبرتادورس برای رئال مادرید خط و نشان کشید و گفت او و هم‌تیمی‌هایش در جام باشگاه‌های جهان رئال را له خواهند کرد.

کری‌خوانی عجیب ویدال: رئال را لِه می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دوران فوتبالی آرتورو ویدال یکی از سرسخت‌ترین حریفانی بوده که او با آنها روبرو شده است. ویدال با تیم‌هایی که سابقه بازی در آنها را دارد شانزده بار مقابل رئال مادرید ایستاده و هشت بار شکست خورده و چهار بار به پیروزی رسیده است.

شاید به خاطر همین سابقه بود که ستاره شیلیایی فلامنگو بعد از اینکه با این تیم اتلتیکو پاراننزه را شکست داد و قهرمان کوپا لیبرتادورس 2022 شد فرصت را برای کری‌‌خوانی برای رئال مادرید مناسب دید و این تیم را به گرفتن انتقام در جام باشگاه‌های جهان تهدید کرد. البته به جز ویدال چند بازیکن دیگر فلامنگو که قبلا سابقه بازی در مقابل رئال را داشتند هم در این تهدیدها با او همصدا شدند.

1758830

جام باشگاه‌های جهان با حضور قهرمان‌های رقابتهای فوتبال قاره‌ای برگزار می‌شود و رئال مادرید که برای چهاردهمین بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود به عنوان نماینده اروپا در آن شرکت دارد. فلامنگو هم بعد از قهرمانی در لیبرتادورس جواز حضور در این تورنمنت به عنوان نماینده آمریکای جنوبی را به دست آورد.

ویدال در فاصله سالهای 2007 تا 2022 در فوتبال اروپا کارنامه درخشانی داشت و با تیمهای یوونتوس، بایرن مونیخ، اینتر و بارسلونا 9 قهرمانی در لیگهای ملی را به دست آورد.

1758832

این ستاره شیلیایی در کری‌خوانی خود خطاب به رئال گفت:"رئال مادرید، ما له‌تان خواهیم کرد"! ویدال مدت کوتاهی در بارسلونا بازی کرده و به نظر می‌رسد بارسایی بودن او در این کری‌خوانی نقش داشته باشد. ویدال این صحبت‌ها را زمانی مطرح کرد که برای جشن قهرمانی فلامنگو بین بازیکنان هم‌تیمی‌اش حضور داشت.

دیدگاه‌ها