کد خبر : 1851363 | 10 آبان 1401 ساعت 20:30 | 16.4K بازدید | 13 دیدگاه

طارمی آماده گلزنی دوباره در لیگ قهرمانان

ستاره ایرانی پورتو در جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید دیده می‌شود.

طارمی آماده گلزنی دوباره در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا قرار می‌گیرد.

مهدی طارمی که در دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شده بود، امشب دوباره برابر شاگردان سیمئونه قرار می‌گیرد و امیدوار است با جبران نمایش هفته اول، این بار بدرخشد و عامل برتری تیمش شود.

1758841

ستاره ایرانی پورتو که هفته گذشته در تقابل با کلوب بروژ بلژیک دو گل به ثمر رسانده و همچنین بهترین بازیکن زمین و هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شده بود، سعی دارد امشب نیز یک عملکرد تاثیرگذار دیگر برای تیم پرتغالی داشته باشد و تیمش را به یک برد دیگر برساند.

مهدی طارمی در هر دو دیدار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن آلمان و کلوب بروژ ۴ گل زده، انگیزه زیادی دارد تا یک دبل دیگر در این رقابت‌ها داشته باشد و در جمع برترین گلزنان قرار بگیرد.

تیم فوتبال پورتو با سه پیروزی متوالی در سه دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، ۹ امتیازی و تیم دوم جدول گروه B است که صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده، اما عدم پیروزی کلوب بروژ ۱۰ امتیازی در مسابقه امشب برابر بایر لورکوزن و برتری یاران طارمی، منجر به صدرنشینی آنها خواهد شد.

دیدگاه‌ها