کد خبر : 1851395 | 11 آبان 1401 ساعت 01:38 | 60.1K بازدید | 8 دیدگاه

اعتماد کنید: می‌توانم جانشین لواندوفسکی باشم! (عکس)

اریک چوپو موتینگ، ستاره کامرونی بایرن مونیخ، شب درخشانی را برابر اینتر سپری کرد.

اعتماد کنید: می‌توانم جانشین لواندوفسکی باشم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در این فصل لیگ قهرمانان به پنج پیروزی متوالی دست یافته بود، امشب نیز با تیم دوم خود با دو گل از سد اینتر گذشته و با 18 امتیاز و اوج اقتدار، راهی دور حذفی این مسابقات شد. اما در فصل تابستان و بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی بود که شایعات در مورد انتقال یک مهاجم جدید به بایرن مونیخ نتیجه ای در پی نداشت و آنها در واقع فصل را بدون مهاجم تخصصی نوک نامدار آغاز کردند.

اما اریک چوپو موتینگ، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ در هفته های اخیر و با زدن هفت گل در شش بازی اخیر، به خوبی جای لواندوفسکی را در ترکیب بایرن مونیخ پر کرده و او امشب برابر اینتر نیز یک بار دیگر ارزش های خود را به اثبات رساند.

در دقیقه 73 این دیدار بود که پاس آلفونسو دیویس در پشت محوطه جریمه به اریک چوپو موتینگ رسید و این ستاره آماده با یک شوت دقیق و فوق العاده به گوشه دروازه، هموطن خود آندره اونانا را مغلوب کرده و به زیبایی توانست گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر برساند. جالب اینجاست این بازیکن بلافاصله بعد از باز کردن دروازه اینتر، توسط یولیان ناگلزمان تعویض شده و جای خود را به ماتیس تل جوان داد. اگر اریک چوپو موتینگ تا پایان فصل این فرم فوق العاده را حفظ کند، خیال سرمربی جوان بایرن مونیخ بابت در اختیار داشتن یک مهاجم گلزن کاملا راحت خواهد شد.
175892617589271758928

دیدگاه‌ها