کد خبر : 1851414 | 11 آبان 1401 ساعت 08:04 | 31.7K بازدید | 1 دیدگاه

سرپیچی از دستورات تاکتیکی تاوان سنگینی داشت!

خشمِ سرمربی بابت سرپیچی از دستورات تاکتیکی!

در جنجالی‌ترین دیدارِ لیگ قهرمانان، وضعیت صعود تیم ها در گروه D، تا واپسین لحظات نامشخص بود و کوچکترین اتفاقی می‌توانست در رتبه تیم‌ها تاثیر‌گذار باشد.

خشمِ سرمربی بابت سرپیچی از دستورات تاکتیکی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم المپیک مارسی در فرانسه میزبان تاتنهام بود و اتفاقات عجیبی در ثانیه‌های آخر این بازی رقم خورد.

امبمبا موفق شد گل اول بازی را در وقت های اضافه نیمه اول برای مارسی به ثمر برساند تا تیمش به عنوان تیم برنده در بین دو نیمه به رختکن بروند.

1758961

سپس در نیمه دوم، لنگلت، گل تساوی را برای تاتنهام به ثمر رساند و این تساوی تا دقیقه 90 ادامه داشت. این نتیجه حکم صعود تاتنهام به عنوان تیم دوم و راهیابی مارسی به لیگ اروپا را تضمین می کرد.

اما جو شدید استادیوم و شور هواداران فرانسوی تاثیر خودش را روی بازیکنان مارسی گذاشت تا آنها در 4 دقیقه وقت اضافه بازی، دست به ریسکی بزرگ بزنند. بازیکنان مارسی در آن لحظاتِ نفس گیر، به لیگ اروپا قانع نبودند و جهت شکست تاتنهام جلو کشیدند.

اما این طَمَع به ضرر آنها تمام شد و متئو گوندوزی با لو دادن توپ یک ضدحمله ایده‌آل به تاتنهامی ها تقدیم کرد و هویبرگ، گل برتری تاتنهام را در ثانیه‌های انتهاییِ بازی مقابل چشم 50 هزار فرانسوی به ثمر رساند.

1758962

هواداران مارسی که در پایان نیمه نخست، تیم خود را در دور حذفی لیگ قهرمان می دیدند، پس از سوت انتهای بازی، لیگ اروپا را هم از دست داده بودند و با این باخت قعرنشین گروه شدند.

پس از لو رفتن توپ در همان لحظات پایانی، ایگور تودور، سرمربی مارسی به علت سرپیچی بازیکنانش از دستورات تاکتیکی نتوانست خشم خود را کنترل کند و پس از پرت کردن بطری آب وارد زمین شد.

ایگور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی توضیحاتی ارائه کرد و گفت:"من از روی نیمکت دستور داده بودم که در نیمه زمین خودمان بمانیم و جلوتر نرویم، اما بازیکنان توجهی نکردند و به تیم حریف فشار آوردند. سروصدای زیادی در استادیوم وجود داشت و شاید به همین علت صدای مرا نشنیدند. در کل بازیکنان قصد داشتند گل پیروزی را به ثمر برسانند و به همین دلیل جلو کشیدند. "

1758963

در انتها خبرنگار درباره علت تعویض جردن ورتوت سوال کرد که سرمربی فرانسوی پاسخ داد: "اکنون زمان صحبت در مورد افراد نیست. ما یک مسابقه مهم را مقابل حریفی قدرتمند انجام دادیم. نتوانستیم به هدفمان برسیم و این من را ناراحت می کند چون فکر می کنم امشب لایق نتیجه بهتری بودیم. "

در دیگر دیدار این گروه، آینتراخت فرانکفورت 2 بر 1 اسپورتینگ را شکست داد و پس از تاتنهام به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.

دیدگاه‌ها