کد خبر : 1851423 | 11 آبان 1401 ساعت 10:00 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

از بنزما تا مسی و نیمار

حراج بزرگ خیریه در دبی با مشارکت فوق‌ستارگان فوتبال

دو هفته دیگر در دبی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خیریه ورزشی برگزار خواهد شد.

حراج بزرگ خیریه در دبی با مشارکت فوق‌ستارگان فوتبال

به گزارش "ورزش سه" به زودی دبی میزبان ستارگان فوتبال جهان برای شرکت در رویداد خیریه‌ای خواهد بود که توسط بنیاد بین المللی امساک به سرپرستی مامادو ساکو، ستاره بین‌المللی سنگالی با همکاری شورای ورزش دبی سازماندهی شده است. لین مراسم بخشی از فعالیت‌های جهانی رشید آل مکتوم است که درآمد آن برای کمک به کودکان بی‌سرپرست تخصیص می یابد.

این رویداد با حضور مشهورترین ستاره های بین المللی فوتبال قرار است در تاریخ 16 نوامبر در هتل چهارفصل دبی برگزار شود.

این برنامه شامل فعالیت‌های مختلفی است که در راس آن یک مسابقه فوتبال خیریه در باشگاه النصر انجام می‌شود که در آن گروهی از ستاره‌های بین‌المللی فوتبال به رهبری مامادو ساخو، ستاره تیم ملی فرانسه، شرکت خواهند کرد. بازیکن سابق باشگاه های پاری سن ژرمن، لیورپول، کریستال پالاس و مون پلیه و مهدی بن عطیه ستاره تیم ملی مراکش و بازیکن باشگاه های یوونتوس، بایرن مونیخ و رم.

همچنین باکاری سانیا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، آرسنال و منچسترسیتی، ایشیار دیا، بازیکن فرانسوی ستاره باشگاه مالاتیا اسپور ترکیه و کریستین بنتکه، بازیکن بلژیکی استون ویلا و که سابقه حضور در لیورپول را نیز دارد و همچنین بسیاری از بازیکنان و دیگر ستاره‌های بین‌المللی که اسامی آنها بعدا مشخص خواهد شد.

در حراج خیریه‌ای که در هتل چهار فصل برگزار می شود، وسایل شخصی و تی شرت های مشهورترین فوتبالیست های بین‌المللی با دستاوردهای ورزشی که آنها را امضا کرده و به این رویداد خیریه هدیه داده‌اند نیز عرضه می شود.

در میان برجسته‌ترین بازیکنانی که دارایی های خود را به نمایش می گذارند کریم بنزما، بهترین بازیکن جهان در سال 2022، پیراهنی را که با آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اسپانیا شده است، به حراج می‌گذارد. نیمار، لیونل مسی آرژانتینی، تیری آنری فرانسوی، سادیو مانه سنگالی و محمد صلاح مصری و همچنین پل پوگبا فرانسوی و کیلیان امباپه نیز دیگر ستارگانی هستند که لباسی از آنها در این مراسم به حراج گذاشته خواهد شد.

پس از پایان حراج خیریه، مراسم خیریه‌ای به میزبانی سعد لامجارد خواننده مراکشی برگزار می شود. سیان گارنیه، قهرمان فرانسوی جهان در نمایش فوتبال (آزاد) یک نمایش فوتبالی خواهد داشت و نقاش بین‌المللی سنگالی، بوبو نیانگ نیز در این مراسم شرکت خواهد کرد.

هدف این رویداد خیریه، حمایت از کودکان بی‌سرپرست در سنگال از طریق ساخت موسسات آموزشی، مدارس، ایجاد دپارتمان‌های آموزشی برای آموزش صنایع دستی و همچنین ایجاد مراکز ورزشی برای آموزش فوتبال حرفه‌ای به کودکان است.

دیدگاه‌ها