کد خبر : 1851444 | 11 آبان 1401 ساعت 11:29 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

در باکو دوباره با هم کشتی می‌گیریم

محسن‌‌نژاد: کمال گفت نه گذاشتم تو طلا بگیری و نه خودم!

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.

محسن‌‌نژاد: کمال گفت نه گذاشتم تو طلا بگیری و نه خودم!

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از تسنیم، مهدی محسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص وضعیت روحی‌اش برای همراهی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان اظهار داشت: بهترم، همان اول اردوی جام‌جهانی حسن آقا (رنگرز) با من صحبت کرد، من هم توکل بر خدا تمریناتم را شروع کردم و وضعیتم بد نیست. حالا باید دوباره برای سال جدید کار را شروع کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه این برای اولین بار است که در جام‌جهانی شرکت می‌کند، ادامه داد: طی این یکی دو سال که به خاطر کرونا جام‌جهانی برگزار نشد، یعنی از وقتی من به رده سنی بزرگسالان آمدم جام‌جهانی نداشتیم. اینطور که عنوان شده ترکیه و آذربایجان با تمام قوا می‌آیند و فقط رضا کایالپ ترک‌ها را همراهی نمی‌کند. در تیم منتخب جهان هم نفرات خوبی عضویت دارند. ما با یک سری جوان در مسابقات شرکت می‌کنیم، از تیم اعزامی به بلگراد من و پویا دادمرز و محمدرضا مختاری در عضویت این تیم هستیم، بچه‌ها باانگیزه‌اند.

محسن‌نژاد که در مسابقات جهانی بلگراد در حالیکه 9-یک از حریفش پیش بود در یک غافلگیری مقابل کرم کمال ترک ضربه فنی شد، با تاکید بر اینکه این کشتی‌گیر هم در عضویت تیم ترکیه در جام‌جهانی است، تاکید کرد: هرچند که شرایط مسابقات جهانی با جام‌جهانی خیلی تفاوت دارد اما به هر شکل این کشتی‌گیر هم در باکو حضور دارد و به امید خدا برای جبران آن شکست تلاش می‌کنم. البته که کرم کمال کشتی‌گیر خوبی است، به تازگی که قهرمان امیدهای جهان و قهرمان اروپا شده و چندین مدال جهانی رده‌های سنی پایه را دارد. او بعد از آنکه مقابل کشتی‌گیر ژاپنی باخت، به من گفت نه گذاشتم تو طلا بگیری و نه خودم گرفتم.

محسن‌‍نژاد در خاتمه گفت: در جام‎ جهانی باکو سه تن از حریفان اصلی‌ام حضور دارند، یکی همین کرم کمال ترک، دیگری مراد محمداف آذربایجانی که تا حالا با او کشتی نگرفتم و برنز جهانی را درکارنامه دارد و سلطان گالی قزاق هم در ترکیب تیم منتخب جهان حضور دارد که دو بار با هم کشتی گرفتیم، یک بار او برده و یک بار هم من.

دیدگاه‌ها