کد خبر : 1851494 | 11 آبان 1401 ساعت 15:51 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

رئال بازی را جدی می‌گیرد

بازی در برنابئو خاطره‌ای باورنکردنی خواهد شد

آنگه پوستکوگلو، مربی سلتیک، گفت که همه بازیکنانش بی‌تاب بازی برابر رئال هستند و حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را غرورانگیز خواند.

 بازی در برنابئو خاطره‌ای باورنکردنی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو در نشست خبری بازی تیمش برابر رئال مادرید، حضور در ورزشگاه برنابئو را یک خاطره بزرگ و باورنکردنی برای خود و بازیکنانش عنوان کرد. سلتیک تیم آخر گروه است و شانس رفتن به لیگ اروپا را هم ندارد ولی امشب از حمایت هفت هزار نفر از هوادارانش در ورزشگاه برخوردار خواهد بود.

1759046

پوستکوگلو گفت:«در بازی رفت با سه گل باختیم ولی حداقل در نیمه اول نبردی پایاپای داشتیم. شانس های خوبی را هم برای گلزنی از دست دادیم. این بازی برای ما اهمیتی ندارد ولی رئال می خواهد صدرنشینی اش را قطعی کند و شاهد یک بازی جدی از این تیم خواهیم بود. رئال می تواند در هر لحظه به شما ضربه بزند ولی معتقدم برای این بازی کاملا آماده ایم.»

1742696

پوستکوگلو ادامه داد:«می دانم که هزاران هوادار به مادرید آمده اند و اینجا از ما حمایت خواهند کرد. همه دنیا از جو ورزشگاه سلتیک پارک حرف می زنند و ما می خواهیم آن جو را در برنابئو هم داشته باشیم. رئال از بهترین تیم های دنیاست و بازی در برنابئو غرورانگیز است. همه ما بی تاب این بازی هستیم و معتقدم خاطره ای باورنکردنی به ثبت خواهد رسید. ما قرار است برابر قهرمان اروپا بازی کنیم و سال هاست در برنابئو به میدان نرفته ایم. ما بهترین چالش ممکن را پیش رو داریم و از آن بهترین استفاده را خواهیم برد.»

دیدگاه‌ها