کد خبر : 1851530 | 11 آبان 1401 ساعت 18:11 | 13.9K بازدید | 5 دیدگاه

مورینیو: دوست نداریم دوباره قهرمان لیگ کنفرانس شویم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، مدعی شد بازیکنانش دیگر خواهان فتح لیگ کنفرانس اروپا نیستند.

مورینیو: دوست نداریم دوباره قهرمان لیگ کنفرانس شویم

به گزارش "ورزش سه"، رم فردا شب و در خانه میزبان لودوگورتس است و باید برای صعود به پلی آف لیگ اروپا باید در این دیدار پیروز شود. هر دو تیم هفت امتیاز دارند، اما جالوروسی بازی رفت را در بلغارستان باخته و بنابراین فردا در ورزشگاه المپیکو به پیروزی نیاز دارد، وگرنه راهی لیگ کنفرانس اروپا خواهد شد. ژوزه مورینیو نیز تاکید کرد تیمش هدفی جز برتری و ادامه حضور در لیگ اروپا در این فصل ندارد.

ژوزه مورینیو گفت: من کاهش حکم نیکولو زانیولو را عدالت می نامم، زیرا محرومیت سه جلسه ای خیلی زیاد بود و من فکر می کنم او شایسته محرومیت حداکثر از یک بازی بود. حضور زانیولو در ترکیب اهمیت زیادی دارد، زیرا می تواند به ما کمک کند تا برنده شویم. نمی‌توانم بگویم او آماده است یا نه و باید ببینیم امروز چه احساسی دارد، اما دوست دارم زانیولو را در دسترس داشته باشم.

1756148

اگر فردا شب پیروز نشویم به لیگ کنفرانس می رویم و ما نمی خواهیم این اتفاق رخ دهد. ما خواهان حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا بوده و فقط یک پیروزی برای رسیدن به این هدف نیاز داریم.  فکر می‌کنم کل بلیت های ورزشگاه فروخته شده است، بنابراین فضای حاکم بر المپیکو، ارزش یک بازی بزرگ مانند بودو یا لستر را دارد. اگر این فضا را ایجاد کنیم، می توانیم به هدف خود برسیم.

هدف بازیکنان این نیست که دوباره در لیگ کنفرانس قهرمان شویم و ما این موضوع را نمی خواهیم. ما می خواهیم در پلی آف لیگ اروپا بازی کرده و مقابل تیم هایی قرار بگیریم که حتی می توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند."

دیدگاه‌ها