کد خبر : 1851541 | 11 آبان 1401 ساعت 18:48 | 80.8K بازدید | 40 دیدگاه

جای خالی سوپرجام را ارسلان تکمیل کرد

استقلال کامل‌ترین در فوتبال ایران

سرانجام سوپرجام فوتبال ایران بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار شد و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر توانست فاتح این دوئل شود.

استقلال کامل‌ترین در فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها با این قهرمانی توانستند تنها جام داخلی که تا پیش از این موفق به فتح آن نشده بودند را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند تا حالا کامل‌ترین ویترین را در اختیار داشته باشند.

این جام هشتمین جامی بود که به دست سرمربیان خارجی تاریخ باشگاه استقلال به دست می‌آمد و ساپینتو بعد از رایکوف، جکیچ و شفر تبدیل به چهارمین سرمربی تاریخ این باشگاه شد که موفق به کسب جام می‌شود. همچنین ساپینتو نامش را به عنوان اولین سرمربی که توانست استقلال را فاتح سوپرجام کند در تاریخ این باشگاه ثبت کرد. فرصتی که پیش از این در اختیار شفر بود اما او مقابل پرسپولیس قرار نگرفت تا سرخ‌ها قهرمان شوند و استقلال پس از ۳ سال این بار به مقام قهرمانی برسد.

این جام برای چند بازیکن استقلال از اهمیت بیشتری برخوردار بود. سید حسین حسینی و روزبه چشمی توانستند به عنوان اولین بازیکنان تاریخ استقلال لقب بگیرند که تمام جام‌های داخلی را با پیراهن این تیم کسب کرده‌اند. حسینی با استقلال سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر و  یک قهرمانی در جام حذفی را دارد و چشمی یک بار موفق به کسب هر کدام از این دو جام شده است.

همچنین مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند هم پس از احسان پهلوان به تالار بازیکنانی که با دو باشگاه این جام را کسب کرده‌اند راه یافتند. پهلوان با پیراهن دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس این جام را کسب کرده بود و حالا مهدی‌پور و رضاوند که پیش‌تر با پیراهن ذوب‌آهن و فولاد این افتخار را کسب کرده بودند حالا با پیراهن استقلال هم به این جام رسیدند.

حالا با قهرمانی استقلال ساپینتو به همراه ۴ بازیکن این تیم چندین رکورد را جا به جا کردند.

1759117

دیدگاه‌ها