کد خبر : 1851594 | 12 آبان 1401 ساعت 00:18 | 47K بازدید | 13 دیدگاه

نگرانی کره بیشتر شد: صورت سون جراحی می‌شود

باشگاه تاتنهام با انتشار یک بیانیه اعلام کرد سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای این تیم، به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار دیشب مقابل مارسی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

نگرانی کره بیشتر شد: صورت سون جراحی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین در نیمه اول دیدار تاتنهام و مارسی از ناحیه سر با شانسل امبمبا برخورد کرد و نقش زمین شد. بازی به مدت چند دقیقه متوقف شد و کادر پزشکی داخل زمین به وضعیت ستاره کره‌ای رسیدگی می‌کرد. الکسیس سانچس، بازیکن مارسی، در این مدت بالای سر سون ایستاده بود و با نگرانی رسیدگی به او را تماشا می‌کرد. اما سون نتوانست به بازی ادامه دهد و درحالیکه دستیاران تاتنهام زیر بغلش را گرفته بودند زمین را ترک کرد.

1758902

بعد از بازی دیشب هم تاتنهام و هم تیم ملی کره جنوبی نگران شرایط این ستاره کره‌ای بودند. در نهایت باشگاه تاتنهام درباره شرایط او بیانیه کوتاهی منتشر کرد ولی در این بیانیه به زمان بازگشت سون اشاره‌ای نشده است تا کره‌ای‌ها همچنان نگران رسیدن او به جام جهانی باشند.

1758900

تاتنهام در بیانیه خود نوشت:" به این وسیله تایید می‌شود که سون هیونگ مین برای درمان شکستگی‌ای که در اطراف چشم چپش اتفاق افتاده تحت جراحی قرار خواهد گرفت. او دیشب در جریان پیروزی ما مقابل مارسی در لیگ قهرمانان آسیب دید.

بعد از پایان جراحی، تیم پزشکی باشگاه بلافاصله برای بازگرداندن هر چه سریعتر سون به شرایط ایده‌آل شروع به کار خواهد کرد و در زمان مناسب اطلاعات بیشتر به اطلاع هواداران خواهد رسید".

دیدگاه‌ها