کد خبر : 1851612 | 12 آبان 1401 ساعت 08:25 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

مس - گیتی پسند؛ الکلاسیکوی فوتسال ایران

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران امروز با انجام 3 دیدار برگزار می‌شود.

مس - گیتی پسند؛ الکلاسیکوی فوتسال ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف در حالی برگزار می‌‌‌شود که 4 دیدار باقیمانده از این هفته قرار است روز جمعه برگزار شود.

در حساس‌ترین دیدار این هفته ورزقان که با 30 امتیاز صدرنشین لیگ باید در اصفهان به مصاف گیتی پسند که با 26 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد برود. این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است و نوعی می‌توان گفت الکلاسیکوی فوتسال ایران است.

دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان همیشه از جذابیت و هیجان بالای به خصوص برای هواداران این دو باشگاه وجود داشته است. سال گذشته گیتی پسند بعد از گذشت 4 سال که قهرمانی لیگ را به مس سونگون واگذار کرده بود، با پیروزی مقابل مس توانست گام بلندی برای قهرمانی بردارد. نماینده اصفهان برای بالا بردن جام قهرمانی تنها  نیاز به دو پیروزی از چهار بازی باقیمانده نیاز داشت که بتوانند قهرمان لیگ شوند که نهایتاً در پایان فصل و قبل از اتمام لیگ توانستند بعد از سال‌ها جام قهرمانی را بالای سر و به اصفهان ببرند.

بعد از ناکامی مس در سال گذشته با تغییراتی که در عرصه مدیریتی باشگاه و فنی داشتند از همان ابتدا شروع لیگ امسال با جذب بازیکنان مطرح ملی‌پوش به دنبال قهرمانی در لیگ هستند. از طرفی باشگاه گیتی پسند هم از قافله عقب نماند و این تیم هم مثل مس بازیکنان بزرگی را جذب کرد.

آخرین بازیکنی که جذب گیتی‌پسند شد و به بمب نقل انتقالات لیگ فوتسال 1402-1401 نام گرفت جذب کاپیتان مس سونگون فرهاد فخیم بود که وی به دلیل مشکلاتی که با کادر فنی این تیم داشت هفته گذشته از این تیم جدا شد و به گیتی پسند پیوست؛ البته این بازیکن فردا نمی‌تواند گیتی پسند را مقابل مس همراهی کند.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا روز جمعه گیتی پسند می‌‌‌‌تواند مثل سال گذشته از سد مس بگذرد؟ یا اینکه مس با شکست نماینده اصفهان می‌‌‌تواند همچنان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد؟

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

زندی بتن کلاردشت - گهرزمین سیرجان

فولاد زرند کرمان -  صنایع هرمزگان

کراپ الوند - سفیرگفتمان

 برنامه بازی‌های روز جمعه به شرح زیر است:

گیتی پسند- مس سونگون

سن ایچ ساوه- رکن آذین مشهد

فرش آرا مشهد- کاترین آمل

آناصنعت قم- مقاومت البرز

دیدگاه‌ها