کد خبر : 1851624 | 12 آبان 1401 ساعت 10:52 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

حمید، هرچه را لازم بود درباره استعفایش گفت

سوریان: با فدراسیون کشتی همکاری می‌کنم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت که حمید سوریان هر چیزی که در مورد استعفایش بوده گفته و او مشکلی برای ادامه همکاری با فدراسیون کشتی ندارد.

سوریان: با فدراسیون کشتی همکاری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" محسن سوریان در گفت‌وگو با تسنیم درباره استعفای برادر کوچکترش از نایب رئیسی فدراسیون کشتی اظهار داشت: حمید در این باره حرف‌هایش را گفته و هر آن چیزی که لازم بوده را گفته است. او دلایل خودش را داشت و خودش هم باید در این‌باره صحبت کند.

وی در مورد اینکه آیا استعفای حمید سوریان تاثیری بر ادامه همکاری او با فدراسیون کشتی خواهد داشت، گفت: نه مشکلی نیست، همکاری ما ادامه خواهد داشت و طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان که تیمش در مسابقات جهانی 2022 به عنوان قهرمانی رسید، درباره زمان استارت برنامه‌های این تیم برای رقابت‌های سال 2023 تاکید کرد: استارت کار ما از مسابقات قهرمان کشوری خواهد بود که درواقع اولین مرحله از انتخابی تیم ملی نوجوانان محسوب می‌شود. احتمالا مسابقات کشوری نیمه سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد و بعد از آن نیز بچه‌ها در اسفند ماه به اردو خواهند آمد.

سوریان در پاسخ به این سوال که تورنمنت‌هایی که برای تیمش در سال 2023 در نظر دارد را انتخاب کرده است، گفت: نه، هنوز در این باره برنامه‌ای ندادیم.

دیدگاه‌ها