کد خبر : 1851634 | 12 آبان 1401 ساعت 12:16 | 14.7K بازدید | 16 دیدگاه

آقای احساساتی پیروزی را پیش‌بینی کرده بود

کت جادویی ساپینتو، راز آرامش اوست!

یکی از جذابیت‌های بازی‌های این فصل استقلال تحرکات لب خط سرمربی پرتغالی این تیم است. مردی که با توجه به رزومه‌اش، همه انتظار چنین صحنه‌هایی را از او داشتند.

کت جادویی ساپینتو، راز آرامش اوست!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و در جریان فینال سوپرجام فوتبال ایران رفتارهای ساپینتو کنار خط کمی متفاوت‌تر بود. ریکاردو با تیپ و استایل متفاوتی در این بازی حضور پیدا کرده بود و پیش از رسیدن به جام کت قهرمانی را پوشیده بود.
1759300او در کنار زمین عصبانیت کمتری به خرج داد و بازیکنانش را پس از تعویض‌ها به آغوش می‌کشید و اگرچه احساساتش از دید دوربین‌ها پنهان ماند اما در رختکن اشک شوق قهرمانی هم ریخت.

1759302

این بازی از معدود بازی‌های این فصل استقلال بود که تا دقیقه ۷۵ هیچ تعویضی توسط ساپینتو انجام نشده بود و تغییر سیستم هم تا پایان بازی رخ نداد.

البته ساپینتو در این بازی هم طاقت نیاورد و سنت انجام هر ۵ تعویض در مسابقه را اجرا کرد. او در آخرین لحظات بازی مرادمند را به جای رضاوند وارد زمین کرد تا ۵ تعویض آبی‌ها در این بازی هم کامل شود.

1759301

حالا مرد پرتغالی که همواره در مصاحبه‌هایش اصرار دارد که عصبانی نیست و رفتارهایش صرفا احساسی است، توانست با احساسات پرشور خودش اولین سوپرجام تاریخ این باشگاه را به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها