کد خبر : 1851649 | 12 آبان 1401 ساعت 13:10 | 23.4K بازدید | 26 دیدگاه

باز هم ناکامی ستاره فرانسوی: بنزما افت کرده؟

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، برای اولین بار در گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ناکام ماند.

باز هم ناکامی ستاره فرانسوی: بنزما افت کرده؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با پنج گل از سد سلتیک گذشته و مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان را نیز با اقتدار و با قرار گرفتن در صدر جدول به پایان برساند. اما کریم بنزما، مهاجم باتجربه این تیم در جریان 30 دقیقه حضور در این بازی نیز موفق به گلزنی نشد تا برای اولین بار در دوران ورزشی اش، مرحله گروهی لیگ قهرمانان را بدون حتی یک بار گلزنی پایان رساند. البته این مهاجم 35 ساله چندین بازی تیمش در این مرحله را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد و در دیگر مسابقات نیز در یافتن راه گلزنی ناکام ماند. کریم بنزما در 17 فصل متوالی در مرحله گروهی موفق به گلزنی شده بود و این روند درخشان بالاخره این فصل باطل شد.

1759327

علیرغم شایعات فراوان، رئال مادرید در فصل تابستان هیچ مهاجم جدیدی جذب نکرد تا امید گلزنی این تیم در فصل جدید نیز تنها به کریم بنزما و وینیسیوس جونیور باشد. ستاره فرانسوی فصل گذشته در لیگ قهرمانان فوق العاده ظاهر شده و نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید ایفا کرد، اما در فصل جدید هنوز موتور گلزنی این بازیکن روشن نشده است.

همچنین کریم بنزما در لالیگا نیز تا این هفته تنها پنج بار موفق به گلزنی شده و فاصله قابل توجهی با روبرت لواندوفسکی 13 گله در صدر جدول گلزنان دارد. بدین ترتیب به نظر می رسد این ستاره فرانسوی خیلی زود رقابت برای فتح ال پی‌چی‌چی  را به ستاره لهستانی بارسلونا باخته و بعید است بتواند در ادامه فصل این فاصله هشت گله را جبران کند.

دیدگاه‌ها